ניר קריסטל ועו"ד רועי כהן, דוברות קמפיין קריסטל
ניר קריסטל ועו"ד רועי כהן, דוברות קמפיין קריסטל

עו"ד רועי כהן, נשיא להב, מצטרף לרשימתו של ניר קריסטל

פנים חדשות ברשימת רעננים, עו"ד רועי כהן שאומר: "כתושב העיר שכבר חווה בעבר עשייה של עירייה מתפקדת כאשר כיהנתי כסגן ראש עיריית חולון, לא יכולתי עוד לעמוד מנגד"

פורסם בתאריך: 10.9.23 07:17

עו"ד רועי כהן, נשיא להב – לשכת ארגוני העצמאים והעסקים ומ"מ יו"ר נשיאות המגזר העסקי בישראל, מצטרף לרשימתו של ניר קריסטל, רשימת רעננים. קריסטל כידוע מתמודד על ראשות העירייה והרשימה ברשותו מתמודדת למועצת העיר. "המטרה היא להחזיר לרעננה את הברק ואת התרבות הניהולית של מצוינות והובלה שאבדו לה במהלך הכהונה האחרונה", אמר כהן.

עוד הוא סיפר: "לאחר לבטים החלטתי להיכנס מתחת לאלונקה ולתרום מהניסיון הציבורי שרכשתי לאורך השנים הן במישור המקומי והן במישור הארצי כדי לסייע ולהנהיג תרבות פוליטית אחרת ברעננה, תרבות שמביטה בעיניו של התושב ושמה אותו במרכז. זאת בשונה מתרבות הפילוג והמחלוקות והמועצה המסוכסכת והבלתי מתפקדת בכהונה האחרונה. כתושב העיר שכבר חווה בעבר עשייה של עירייה מתפקדת כאשר כיהנתי כסגן ראש עיריית חולון, לא יכולתי עוד לעמוד מנגד".

כהן מוסיף: "בהכירי את התמונה ולאחר שבחנתי נתוני סקרים ואת רחשי לב הציבור, הבנתי שהשינוי אפשרי ומחויב המציאות, וכי היחיד שמסוגל לחולל את השינוי ולהחזיר את רעננה להיות העיר המובילה בישראל, הוא ניר קריסטל. כחבר מועצה ברשימת רעננים אתרום מהידע שלי בתחום הכלכלי ולצידו של ניר אציב את חיי המסחר, השירותים, התרבות והעסקים הקטנים ברעננה בראש סדר העדיפות העירוני. כך אני פועל בלהב מול 64 ראשי ארגונים בקונצנזוס מלא ובכבוד הדדי. זאת ועוד, כמי שמכיר את העולם המוניציפאלי אתרום מניסיוני גם בתחומים נוספים כמו ספורט, תכנון ובנייה ועוד. ניר קריסטל מסמל בעיני את האדם שהחליט לצאת מאזור הנוחות של המגזר הפרטי לטובת עשייה למען הציבור, ומכך ייהנו כל תושבי רעננה. רשימת רעננים בראשותו של ניר תהיה הנבחרת הטובה ביותר בעיר ויהיו בה אנשים עם לב רחב של נתינה, ועם יכולות וקבלות של עשיה".

ניר קריסטל אמר: "אני מברך ומודה לרועי על ההחלטה שקיבל להצטרף אליי ולרשימת "רעננים". הניסיון הכלכלי והמוניציפאלי של רועי יהוו משקל ותרומה ענקית לעשייה שאנהיג בעיריית רעננה לאחר שאבחר לראשות העיר. אני מתחייב שכבר בראשית כהונתי תושבי רעננה ירגישו שהם מתעוררים לעיר אחרת, ויקבלו את היחס והשירות הראוי להם. יחד נחזיר את רעננה שלנו לימי זוהרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר