סמלת עדן אלון לוי ז"ל, צילום מהפייסבוק
סמלת עדן אלון לוי ז"ל, צילום מהפייסבוק

אבל כבד וכאב גדול: סגן יפתח יעבץ ז"ל וסמלת עדן אלון לוי נהרגו בדרום

הלב כואב: יפתח ז"ל היה קצין במגלן, עדן ז"ל שירתה כמ"כית בבא"ח עורף | במרכז רפואי מאיר מאושפזים הבוקר 50 פצועים

פורסם בתאריך: 8.10.23 11:00

אבל כבד וכאב גדול: בשעת לילה מאוחרת אמש החלו להתפרסם שמות ההרוגים בדרום והבוקר פורסמה רשימה של 26 חיילים וחיילות שנרצחו אתמול על ידי מחבלי החמאס. ביניהם גם סגן יפתח יעבץ ז"ל, בן 23 מרמת השרון, קצין ביחידת מגלן וסמלת עדן אלון לוי ז"ל מהיישוב נירית.

סמלת עדן אלון לוי שירתה כמ"כית בבא"ח העורף, היא הייתה בת 19 בנופלה. הודעה נמסרה למשפחתה. ועד היישוב נירית פרסם את ההודעה הבאה: "תושבי נירית אבלים, כואבים ומרכינים ראש על מותה של עדן אלון לוי ז״ל, בת 19 מהישוב, שנפלה במתקפת חמאס בבסיסה, בעת שירותה הצבאי. אנו מחבקים את משפחת אלון לוי, ההורים אשר וענבר, האחים רועי, נופר, שני ותמיר וכל בני המשפחה, בשעה קשה זו. יהיה זכרה של עדן ברוך. הודעה על פרטי ומועד ההלוויה, תופץ מאוחר יותר".

המועצה האזורית דרום השרון פרסמה את ההודעה הבאה: "המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראש בכאב עצום על מותה של עדן אלון לוי, בת 19 מהישוב נירית, בוגרת בית חינוך ירקון, שנפלה במתקפת חמאס בבסיסה, בעת שירותה הצבאי. אנו מחבקים את משפחת אלון לוי, ההורים אשר וענבר, האחים רועי, נופר, שני ותמיר, כל בני המשפחה והישוב נירית בשעה קשה מנשוא זו. יהיה זכרה של עדן ברוך".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרה של עדן ברוך.

נכון להבוקר מדובר  על כך שיותר מ-300 ישראלים נרצחו, וכ-1,800 פצועים פונו לבתי החולים, חלקם במצב אנוש או קשה. ההערכות מדברות על כך שכמאה ישראלים נחטפו לעזה.

במרכז הרפואי מאיר מאושפזים הבוקר 28 פצועים, מהם 2 במצב קשה, 6 במצב בינוני ו-20 במצב קל. בית החולים ממשיך לפעול במתכונת חירום ועל פי הנחיות פיקוד העורף ומשרד הבריאות. אתמול כזכור נמסר מהמרכז הרפואי כי על פי הנחיות פיקוד העורף ומשרד הבריאות יבוטלו היום הפעולות האמבולטוריות בביה"ח ומרפאות החוץ יהיו סגורות. תימשך פעילות המכונים הבאים: אונקולוגי, דיאליזה, המטולוגי, IVF, גסטרו, הזרקות עיניים וברונכוסקופיה. ניתוחים אונקולוגיים יבוצעו כמתוכנן. פעולות קרדיולוגיות ואנגיו יבוצעו באופן מצומצם ובמתכונת חירום.

 

גם הבוקר הכבישים ריקים, חנויות רבות נותרו סגורות והילדים נותרו בבית בשל סגירת מערכת החינוך בכל הארץ. העיריות התכנסו להערכות מצב הבוקר עם גורמי הביטחון ופיקוד העורף.

הראשונה להוציא עדכון הבוקר היא עיריית הרצליה. ראש העירייה, משה פדלון, הנחה אמש את גורמי ההנדסה, הפיקוח והשיטור לא לאשר כל פעילות בנייה באתרים פרטיים או ציבוריים ולא לאשר נוכחות פועלים ברחבי העיר, כאשר סיורים וסריקות יתבצעו בכל האתרים. בעיריית הרצליה ציינו עוד כי עקב שיבושים צפויים במצבת כוח האדם, יהיו שיבושים בפינוי אשפה ביתית ובעירייה ביקשו מהתושבים בשלב זה להימנע מהוצאת גזם ופסולת חריגה לרחוב. כמו כן, לא תתקיים קבלת קהל במשרדי העירייה עד להודעה חדשה.

בעיריית הרצליה הודיעו כי איסוף ציוד ומוצרי מזון יבשים למען תושבי הדרום מתקיים החל משעה 8:00 הבוקר בבניין העירייה (רחוב בן גוריון 22), במתנ"ס נווה עמל (רחוב פוסטר 2) ובבית כליי (רחוב צלע דרום 5). אמש הגיעו תושבים רבים למבצע התרמת דם ובעירייה הודיעו כי יעדכנו על פתיחת מועדי התרמה נוספים בהמשך. בעיריית הרצליה ביקשו מהתושבים להיצמד למקורות מידע אמינים ואחראיים ולא להפיץ פרסומים שאינם רשמיים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר