סרן רועי נגרי ז"ל, צילום באדיבות דוברות העירייה
סרן רועי נגרי ז"ל, צילום באדיבות דוברות העירייה

"איש של טוב, מנהיג מלידה". סרן רועי נגרי מרעננה נהרג בלחימה בדרום

רועי ז"ל הוא בנה של מנכ"לית העירייה לשעבר, מיכל הירש נגרי. השר לשעבר שי פירון שחיתן אותו ואת בחירת ליבו שי לפני חודשיים ספד לו: "רועי, שכל חייו חצב בארות של טוב ונתינה, נפל בקיבוץ בארי" 

פורסם בתאריך: 9.10.23 13:07

אבל כבד וכאב גדול: הותר לפרסום כי כי סרן (מיל') רועי נגרי ז"ל, נפל בקרב בדרום מול מחבלי החמאס. רועי ז"ל היה בן 28 בנופ. הוא שרת בחטיבת מרום והיה מפק"ץ בבית הספר ללוט"ר. הוא בנה של מנכ"לית העירייה לשעבר, מיכל הירש נגרי.

עיריית רעננה פרסמה את ההודעה הבאה: "רעננה מרכינה ראש על נפילתו בקרב של סרן (מיל') רועי נגרי ז"ל, אשר חרף את נפשו למען ההגנה על ביטחון אזרחי ישראל. סרן רועי נגרי, בן העיר רעננה, גדל והתחנך בעיר, והוא בנה של מנכ"לית העירייה לשעבר מיכל הירש נגרי. רעננה ותושביה כואבים את כאב המשפחה, מלווים אותה ומחבקים אותה בצערה הכבד מנשוא. יהי זכרו ברוך".

שר החינוך לשעבר, שי פירון, ספד לו בדף הפייסבוק שלו: "ב-23 באוגוסט ערכתי את החופה של רועי, רועי ושי נגרי. רועי, לוחם בלוט"ר, איש מילואים, מי שעשה כל שביכולתו לפתח את עמותת בוגרי הלוט"ר. בחופה, אמרתי שחיתנתי מאות רבות של זוגות, אבל אהבה כמו של שי ורועי לא רואים. גם רועי נגרי, ילד אהוב שלי, נפל. והלב נשבר. אני יושב מתחת לביתם של שמוליק ומיכל וממרר בבכי. רועי היה קסם מהלך, איש של טוב, מנהיג מלידה. הוא לא הסתער רק על אויבים, הוא הסתער על כל פינה חשוכה, הושיט יד לכל נזקק. רועי, שכל חייו חצב בארות של טוב ונתינה, נפל בקיבוץ בארי".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר