קניון רננים צילום יחצ

לא היה כלום: שעות ארוכות של פאניקה ברעננה בעקבות דיווח על חפץ חשוד ברננים

כוחות משטרה וחבלנים ערכו במשך שעות סריקות מקיפות בעקבות דיווח על חפץ חשוד בקניון רננים. במהלך היום נפוצו שמועות על "אירוע בטחוני". בלילה הודיעה המשטרה על חזרה לשגרה והקניון הפופולרי נפתח הבוקר כרגיל

פורסם בתאריך: 23.10.23 10:50

שעות ארוכות של פאניקה עברו על תושבי רעננה בעקבות דיווחים שונים שהחלו מדיווח על חפץ חשוד בקניון רננים. זה התחיל בשעה 13:40 בצהרים עם ההודעה הבאה של המשטרה: "המשטרה מטפלת כעת בחפץ חשוד בקניון ברעננה ומבצעת סריקות להסרת חשד נוסף. חבלני המשטרה סורקים בשעה זו את קניון רננים ברעננה, עם קבלת דיווח במוקד בדבר חפץ חשוד סמוך לאחד הפחים. בתוך כך, חבלני מחוז מרכז ושוטרי תחנת כפר סבא סורקים את הקניון לשם הסרת כל חשד נוסף ובאי הקניון התבקשו לצאת מהמקום, על מנת שניתן יהיה לסרוק באופן בטוח את כלל הקומות. בסיום הטיפול תצא הודעת עדכון כמקובל".

בהמשך נפוצו שמועות על אירוע בטחוני באזור השרון והשרתות החברתיות הוצפו בהודעות מלחיצות. כעבור חצי שעה הוציאה המשטרה את ההודעה הבאה: "בהמשך לפרסום בדבר "סגירת אזור השרון בשל אירוע בטחוני" – מדובר במידע שגוי. למען הסר ספק, חבלני המשטרה סורקים אחר חפץ חשוד ברעננה, ומעבר לכך אין אירוע בטחוני, כאשר בסיום הסריקה תצא הודעה בהתאם".

אבל הפאניקה בקרב הציבור, בתקופה המתוחה הזו, נמשכה שעות ארוכות, ובערך ב-21:00 הוציאה המשטרה הודעה נוספת: "בהמשך להנפצות חסרות אחריות ברשתות החברתיות, המטעות את הציבור ומייצרות פאניקה בקרבם לשווא, נבהיר כי אין מחבלים באזור השרון ובקניון ברעננה ואין כל הנחיית הסתגרות בבתים. עוד נבהיר, כי הפעילות המשטרתית בקניון ברעננה בשעות האחרונות, מתמקדת בסריקה מקצועית של חבלני המשטרה ויחידת הכלבנים אחר חפצים חשודים, לשלילת כל סיכון ולמען שלום הציבור ובטחונו.

הסיפור הסתיים קצת אחרי חצות, עם ההודעה הבאה: "המשטרה השלימה הלילה את כלל פעולות הסריקה אחר חפץ חשוד בקניון ברעננה ובהתאם להסרת החשד, פעילות המקום תשוב כסדרה. חבלני המשטרה ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, ערכו היום החל משעות הצהריים סריקות בקניון רננים ברעננה, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד בדבר חשש להמצאות חפץ חשוד. בתום סריקות ובחינת כלל החפצים החשודים בקניון, על ידי היחידות המבצעיות הנ"ל, הוסר כל חשד! כאמור, הקניון ייפתח בבוקר באופן מחודש ובטוח. הציבור מתבקש להמשיך ולגלות עירנות ולדווח בכל עת ומקום בדבר אנשים או חפצים חשודים ולדווח מיד למוקד החירום 100 של משטרת ישראל".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר