שוק חקלאים, צילום אילוסטרציה dfuentesphotostock-depositphotos.com
שוק חקלאים, צילום אילוסטרציה dfuentesphotostock-depositphotos.com

השבוע בקאנטרי רעננה: יריד מכירה של תוצרת מהצפון ומהדרום

את היריד הזה ושני ירידים נוספים יקיימו ההסתדרות, פורום העצמאים והפרילנסרים ורשת הקאנטרי. ביריד יימכרו בין היתר ירקות ופירות, גבינות, יינות וליקרים, שמן זית, ריבות וממרחים, ועוד

פורסם בתאריך: 14.11.23 11:09

עוזרים לחקלאים ובעלי העסקים הקטנים: ההסתדרות בשיתוף פורום העצמאים והפרילנסרים ורשת הקאנטרי, יקיימו השבוע שלושה ירידי מכירה של תוצרת מיישובי העוטף והצפון כדי לתמוך ולחזק את החקלאים ובעלי העסקים הקטנים.

"ירידי עוטף וצפון" יתקיימו בסניפי הקאנטרי ברעננה, ראשון לציון וחולון. הכניסה חופשית לקהל הרחב. בירידים יוצעו למכירה ירקות ופירות, גבינות, יינות וליקרים, שמן זית, ריבות וממרחים, כנאפה ובקלאווה, גלידות איכותיות, שוקולד, דבש, תמרים ועוד.

ביום רביעי 15.11.23 בשעות 10:00-18:00 יתקיים "יריד עוטף וצפון" בקאנטרי רעננה, רחוב הסדנא 15.

ביום חמישי 16.11.23 בשעות 10:00-18:00 יתקיים "יריד עוטף וצפון" בקאנטרי ראשון לציון, שדרות בן גוריון 45.

ביום שישי 17.11.23 בשעות 9:00-15:00 יתקיים "יריד עוטף וצפון" בקאנטרי חולון, רחוב הלוחמים 30.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מסר: "יחד ננצח ויחד גם נשקם ונתמוך בכלכלה הישראלית, החל מהתעשיות הגדולות ועד החקלאי בשטח או בעלת העסק הקטן, מפעלי חיים שנקלעו למצוקה קשה מאז פרוץ המלחמה".

סמנכ"ל תפעול ורכש של רשת הקאנטרי, דדו כהן, מסר: "מטרתנו היא לחזק את תושבי העוטף והצפון, אנשים שעברו חוויה קשה שהנפש לא יכולה לעכל. ההסתדרות נרתמת לסייע לתושבים הללו, זאת תרומתנו הצנועה".

סגנית יו"ר פורום העצמאים מבית ההסתדרות, תיקי אדיסון, מסרה: "ירידי עוטף וצפון נערכים במסגרת פורום העצמאים מבית ההסתדרות, על מנת לאפשר לעסקים הקטנים מהצפון ומהעוטף שנפגעו מהמלחמה – למכור את מוצריהם הייחודיים לקהל באזור המרכז, לחשוף את העסקים ואת התוצרת ללקוחות חדשים ולחזור הביתה עם פרנסה בטוחה. אנו בפורום העצמאים, נמשיך לפעול בכל דרך כדי לתת בית לעסקים הקטנים בישראל, גם ובעיקר בימי מלחמה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר