סמ"ר רועי מרום ז"ל ואלפים מתושבי רעננה מלווים אותו בדרכו האחרונה, צילום דו"צ ועיריית רעננה
סמ"ר רועי מרום ז"ל ואלפים מתושבי רעננה מלווים אותו בדרכו האחרונה, צילום דו"צ ועיריית רעננה

צפו: אלפים מתושבי רעננה ליוו עם דגלי ישראל את מסע ההלוויה של סמ"ר רועי מרום ז"ל

רועי ז"ל נהרג בקרבות בצפון רצועת עזה, בן 21 היה בנופלו. ברוידא: "אין מילים ואין נחמה לנוכח האובדן העצום והשבר הגדול על לכתו של רועי ז"ל, מטובי בנינו"

פורסם בתאריך: 14.11.23 15:52

אלפים מתושבי רעננה והציבור הרחב, ליוו היום (שלישי) בדרכו האחרונה את בן העיר, סמ"ר רועי מרום ז"ל, אשר חרף את נפשו למען ההגנה על ביטחון מדינת ישראל ונפל בקרבות בצפון רצועת עזה. רועי ז"ל היה בן 21 בנופלו, הוא שירת כמפקד כיתה בגדוד 906, היה לוחם בסיירת חרוב. בקרבות נהרג גם רס"ר במילואים רז אבולעפיה ז"ל, בן 27 מרשפון.

שיירת ההלוויה של רועי ז"ל יצאה מבית המשפחה, בליווי אלפי תושבים, אשר עמדו בצידי רחובות העיר עם דגלי ישראל, עד לבית העלמין. רועי ז"ל גדל והתחנך ברעננה, למד בבית הספר היסודי ברטוב, בחטיבת הביניים יונתן ובתיכון מטרווסט, והיה בוגר שבט הצופים אופק כמדריך ומרכז צעיר.

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "הלב נשבר על נפילתו בקרב של בן העיר, רועי מרום ז"ל, מלח הארץ, ממשפחה ותיקה וערכית בעיר. אין מילים ואין נחמה לנוכח האובדן העצום והשבר הגדול על לכתו של רועי ז"ל, מטובי בנינו, שחירף נפשו באומץ ובגבורה למען הגנת המדינה. רעננה ותושביה מלווים את המשפחה, ומחבקים אותה בצערה הכבד מנשוא. יהי זכרו ברוך".

מתיכון מטרווסט, בו למד רועי ז"ל, נמסר: "רועי מרום, בוגר כיתת נחשון 2020, גילם בחייו את האיזון המושלם בין חיוניות, שובבות נעורים, שמחת חיים למחויבות, התנדבות, מנהיגות וערכיות בלתי מתפשרת. בכל מקום שנגע בו כתלמיד מצוין, כנער חושב ויצירתי, כמדריך בצופים, כמוביל מעודדי קבוצת הכדורסל , כמנהיג במועצת תלמידים הבית ספרית, הוא היה ציר מרכזי, חשוב ועניו כאחד. רועי מרום שלנו לא ישוב. אנו מלאי כבוד על הזכות להכיר ולהוקיר לעד את זכרו".

מעמותת סיירת חרוב נמסר: "עמותת סיירת חרוב אבלה וכואבת את נפילתו של סמ"ר רועי מרום, לוחם סיירת חרוב, בקרב בצפון רצועת עזה. רועי, בן 21 בנופלו, שירת כמפקד כיתה בקורס מ"כים סיירות של סיירת חרוב בביסל"ח 906. יהי זכרו ברוך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר