גיא אילוז ז"ל, צילום באדיבות דוברות עיריית רעננה
גיא אילוז ז"ל, צילום באדיבות דוברות עיריית רעננה

אבל כבד: הערב נמסר על מותו של גיא אילוז ז"ל, שנרצח על ידי מבלי החמאס המתועבים

ראש העירייה, חיים ברוידא, מסר: "הלב שבור, כאשר התקווה התחלפה בכאב גדול"

פורסם בתאריך: 1.12.23 22:23

אבל כבד: הערב נמסר על מותו של גיא אילוז, תושב רעננה שבילה במסיבה ברעים, נחטף לעזה ונרצח ב-7 לאוקטובר. לפי אחת העדויות נורה ברעים, נחטף ואושפז בעזה, אך לא ריבל טיפול ראוי ומת מפצעיו. גיא ז"ל נרצח על ידי מחבלי חמאס המתועבים. גיא ז"ל היה מוזיקאי צעיר ומבטיח, נחטף מפסטיבל "נובה" ונחטף לעזה. מעיריית רעננה נמסר הערב (שישי): "בצער רב אנו מודיעים כי גיא אילוז, בן רעננה, אינו בין החיים. גיא השתתף בפסטיבל נובה בדרום והוגדר כנעדר, אך משפחתו קיבלה את ההודעה הקשה כי גיא נרצח בטבח הנוראי בדרום. רעננה כואבת את האובדן של גיא, בוגר תיכון מטרווסט, ומשתתפת בצערה הגדול של המשפחה".

ראש העירייה, חיים ברוידא, מסר: "הלב שבור, כאשר התקווה התחלפה בכאב גדול. משפחתו של גיא אילוז, בן רעננה, התבשרה כי הוא אינו בין החיים. גיא ביחד עם חברים, השתתף בפסטיבל נובה בדרום והוגדר כנעדר, עם אפשרות כי נחטף לעזה. אתמול הודיעו לאמו דוריס ליבר תושבת העיר, כי גיא נרצח. גיא היה טכנאי קול של להקת היהודים ועבד גם עם מתי כספי ושלום חנוך. הוא תועד נמלט מאזור המסיבה ב-7 באוקטובר ועוד הספיק לשוחח בנייד ולדווח שיורים עליו, שהרגו את חברו אלון ושהוא עצמו מסתתר על עץ. רעננה כואבת את האובדן של גיא אילוז, בוגר תיכון מטרווסט ומשתתפים בצער המשפחה".

תיכון מטרווסט מסר: "ביגון עמוק אנו מודיעים כי גיא אילוז, בוגר מחזור כ״ב בתיכון מטרווסט, איננו בין החיים. גיא בילה עם עוד מאות חפים מפשע במסיבה בסמוך לקיבוץ רעים ונלקח בשבי ב-7/10 על ידי מרצחים אכזריים. במשך שבועות ארוכים קיווינו והתפללנו לשובו של גיא – אך היום התבשרנו כי לא ישוב עוד. גיא היה אדם של אהבה, אושר וצחוק. איש אהוב אשר התחבר לכולם וכולם התחברו אליו. המוזיקה ליוותה את גיא כל חייו ועד ליום מותו. קהילת מטרווסט כולה מחבקת את משפחת אילוז בשעתה הקשה. גיא הוא בוגר מטרווסט השישי אשר איבד את חייו מאז ה-7/10. יהיה זכרו של גיא ברוך".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר