רס"ר (מיל') דניאל יעקב בן הרוש ז"ל, צילום דוברות העירייה
רס"ר (מיל') דניאל יעקב בן הרוש ז"ל, צילום דוברות העירייה

רעננה מתאבלת: דניאל יעקב בן הרוש נפל בקרב ברצועת עזה, תושבים רבים ילוו את מסע ההלוויה

רס"ר בן הרוש ז"ל הותיר אחריו אישה, תינוק בן שנתיים, הורים ושלושה אחים. הוא גדל והתחנך ברעננה ובשנים האחרונות התגורר ביישוב הקהילתי אלון. תושבים רבים ילוו עם דגלי ישראל את מסע ההלוויה היום ברעננה

פורסם בתאריך: 19.12.23 12:09

רעננה כואבת ומתאבלת: הבוקר הותר לפרסום כי בן העיר, רס"ר (מיל') דניאל יעקב בן הרוש ז"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. בן הרוש ז"ל היה בן 31 בנופלו, הוא היה לוחם בגדוד 6551, בעוצבת 'חצי האש' (551). מדובר צה"ל נמסר כי "הודעה נמסרה למשפחתו וכי צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

מעיריית רעננה נמסר: "בלב שבור אנו מודיעים על נפילתו בקרב בצפון רצועת עזה של בן העיר, רס"ר (מיל') דניאל יעקב בן הרוש ז"ל, בן 31, לוחם בגדוד 6551 עוצבת "חצי האש".
הוא הותיר אחריו אישה, תינוק בן שנתיים, הורים ושלושה אחים. רס"ר בן הרוש, ז"ל, גדל והתחנך ברעננה ובשנים האחרונות התגורר ביישוב הקהילתי אלון. הלווייתו תתקיים היום, שלישי, בשעה 14:30 בבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר. ארונו של רס"ר דניאל יעקב בן הרוש, ייצא מבית המשפחה, רחוב השיטה 4 בין השעות 13:45-14:00. תושבי העיר נקראים להעניק כבוד אחרון ולעמוד בצידי הכביש עם דגלים, במסלול בו יעבור הארון: מרחוב השיטה 4, עקיבא, אחוזה, רמב"ם, אוסטרובסקי, קלוזנר. אנו משתתפים בצערה הגדול של המשפחה. יהי זכרו ברוך".

מסלול מעבר ארונו של רס"ר דניאל יעקב בן הרוש ז"ל, מבית המשפחה לבית העלמין

מסלול מעבר ארונו של רס"ר דניאל יעקב בן הרוש ז"ל, מבית המשפחה לבית העלמין

הבוקר פורסם גם שמו של חלל צה"ל נוסף: סרן (מיל') רותם יוסף לוי, מאורנית, סגן מפקד פלגה ביחידת יהל"ם, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, היה בן 24 בנופלו.

כמו כן נמסר הבוקר כי שני לוחמים מגדוד 13, חטיבת גולני, נפצעו באורח קשה אמש (שני) בקרב בדרום רצועת עזה. הפצועים פונו לבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר