סרן שאול קרינגליק ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סרן שאול קרינגליק ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

ערב קשה: סרן במילואים שאול גרינגליק ז"ל מרעננה נהרג ברצועת עזה

דובר צה"ל פרסם הערב את שמותיהם של שלושה חיילי צה"ל שנהרגו בקרבות ברצועת עזה. כמו כן נמסר כי חמישה לוחמים נפצעו באורח קשה

פורסם בתאריך: 26.12.23 19:35

ערב קשה: דובר צה"ל התיר לפרסם את שמותיהם של שלושה לוחמי צה"ל שנפלו בקרבות ברצועת עזה. בהרוגים סרן במילואים, שאול גרינגליק מרעננה. סרן גרינגליק ז"ל היה בן 26 במותו. לא מזמן הרשים רבים כשהשתתף במדים באודישן בכוכב הבא. הוא נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בהיתקלות מול מחבלים. באותה היתקלות נהרג גם רס"ן שי שמריז ז"ל ממרכז שפירא, מפקד פלוגה בגדוד 931, חטיבת הנח"ל. בקרב אחר במרכז רצועת עזה נפל היום רס"ר במילואים מאור לביא, בן 33 מסוסיא.

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.

מעיריית רעננה נמסר הערב: "בלב שבור ובצער רב אנו מודיעים על נפילתו של בן העיר סרן (מיל') שאול גרינגליק, בקרב בצפון רצועת עזה. גרינגליק, קצין בגדוד 931, חטיבת הנחל, בן 26 במותו, גדל והתחנך בעיר, והינו בוגר ישיבת בני עקיבא בעיר. תושבי העיר נקראים להעניק כבוד אחרון לסרן (מיל') שאול גרינגליק בדרכו האחרונה, וללוות את מסלול מעבר ארונו בצידי הכביש עם דגלי ישראל. מועד ההלוויה ומסלול מעבר הארון יפורסם עם היוודע הפרטים. אנו משתתפים בצערה הגדול של המשפחה. יהי זכרו ברוך".

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר הערב: "העיר רעננה מבכה את נפילתו בקרב של בן רעננה סרן שאול גרינגליק, מטובי בניה של העיר. אין נחמה על האובדן. כולנו מחבקים את המשפחה ומלווים אותה בשעתה הקשה".

בנוסף נמסר כי בקרב שבו נפל רס"ר מאור לביא ז"ל, נפצע באורח קשה לוחם מילואים בגדוד 450, חטיבת ביסל"ח. כמו כן, בקרב בו נפלו רס"ן שי שמריז ז"ל וסרן במיל' שאול גרינגליק ז"ל, נפצעו באורח קשה קצין ושני לוחמים בגדוד 931, חטיבת הנח"ל. בנוסף, לוחם בסיירת נח"ל וחטיבת הנח"ל נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר