הכלבה נובה שחולצה מעזה מחפשת בית חם, צילום פרטי
הכלבה נובה שחולצה מעזה מחפשת בית חם, צילום פרטי

נובה מחפשת בית: הכלבה שחולצה מרצועת עזה על ידי חיילים זקוקה למשפחה מאמצת

הכלבה נמצאה על ידי חיילים ברצועת עזה וחולצה לישראל בסיוע עמותת "חיים בשביל החי", אשר איתרה עבורה משפחת אומנה זמנית ומחפשת עבורה בית קבוע

פורסם בתאריך: 8.1.24 08:11

עמותה למען בעלי חיים, מחפשת עתה משפחה מאמצת לנובה, כלבה שנמצאה על ידי חיילים נטושה ברצועת עזה. מדובר בכוח מילואים של חיל השריון שלחם בתוך רצועת עזה ונתקל בכלבה שהתקרבה לטנק כשהיא נראית רעבה ותשושה. החיילים נתנו לה לאכול ולשתות והכלבה פשוט לא רצתה לעזוב אותם, כפי שאמר אחד הלוחמים "זה נראה כאילו היא ביקשה שיצילו אותה מרצועת עזה".

החיילים כינו הכלבה בשם "נובה" והבינו שלא יוכלו לשחרר אותה בחזרה לתוך אזור שעלול להוות סכנת חיים עבורה. ניב, אחד מהחיילים, יצר קשר עם עמותת "חיים בשביל החי", וביקש שיקבלו את נובה עד שישתחרר משירות המילואים. העמותה נענתה ברצון ומחלץ כלבים נשלח לקבל את נובה בגבול רצועת עזה. לאחר שנובה הגיעה לישראל היא נשלחה על ידי העמותה לקבלת טיפול רפואי וטרינרי ועברה סדרת בדיקות כולל חיסונים.

 

עמותת "חיים בשביל החי", איתרה משפחת אומנה זמנית ברעננה עבור נובה בת התשעה חודשים, אולם בימים האחרונים התברר כי החייל שמסר אותה לעמותה לא יוכל לאמץ את נובה וכעת בעמותת "חיים בשביל החי" מחפשים משפחה מאמצת עבור נובה. בעמותה ציינו שנובה עברה אירוע טראומתי כשהסתובבה עזובה למעלה מחודש ימים באזור קרבות והם יסייעו בשמחה למשפחה שתוכל לאמץ את נובה וישתתפו בכל העלויות כדי שנובה תתאקלם בבית חם ואוהב ותוכל לחזור ולהיות כלבה שמחה.

ליצירת קשר עם "חיים בשביל החי" – 8319*

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר