סרן שאול קרינגליק ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סרן שאול קרינגליק ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

צביקה, אביו של שאולי גרינגליק ז"ל, היה מעורב בתאונה. לסיפור המיוחד הזה היה סיום מצמרר

צביקה גרינגליק פגע ברכב מספר ימים לפני שהנורא מכל קרה ובנו הלוחם גיבור ישראל, שאולי נפל בעזה. הוא הבטיח לתקן את הנזק, אך זה מה שהיה כשבעל המוסך שמע במי מדובר

פורסם בתאריך: 24.1.24 08:37

אביו של שאולי גרינגליק ז"ל, לוחם, גיבור ישראל, שנהרג ב-26 בדצמבר בקרב בצפון רצועת עזה, היה מעורב בתאונה, מספר ימים לפני המוות הנורא של בנו. לסיפור הזה היה סיום מרגש שמוגדר כ"יופיו של עם ישראל".

צביקה גרינגליק פגע ברכב. הוא החליף פרטים עם בעלת הרכב ואמר לה: 'אין בעיה אני אשם אני לא הייתי בסדר ונסדר לך את מה שצריך ברכב'.
הם קבעו להיפגש יחד במוסך ביום רביעי. ביום רביעי הגיעה האישה למוסך אך צביקה גרינגליק לא הגיע. היא ניסתה להתקשר אליו והוא לא ענה. ביום חמישי היא שלחה לו הודעה בה כתבה: 'אני ממש מאוכזבת, ההתנהגות שלך לא יפה, אנחנו קבענו ביום רביעי ולא הגעת'. צביקה ראה את ההודעה וכתב לה: ' אני מאוד מתנצל, ביום שלישי הבן שלי שאול נפל בעזה ולכן לא יכולתי להגיע'. האישה מיד התנצלה, היא הייתה בעצמה בהלוויה אבל היא לא קישרה שזה הוא אבא של שאול ז"ל. עוד באותו היום היא הגיעה לבית האבלים וניחמה את המשפחה.

בזמן הניחום צביקה אמר לה: 'כשתסתיים השבעה אני אעביר לך את הסכום של התיקון'. היא אמרה לו: 'הכל בסדר אני לא רוצה את הכסף'. בהזדמנות הראשונה שהייתה לו הוא העביר לה בביט 2,000 ש"ח. היא שלחה לו הודעה שגרמה לו לבכות מהתרגשות: 'אין צורך. כי בעל המוסך ששמע שמי שנתן את המכה לרכב זה אבא של חייל שנפל בעזה הוא לא היה מוכן לקחת את הכסף'.

# # #

סרן (במיל') שאול גרינגליק ז"ל, נפל בי"ד בטבת התשפ"ד (26 בדצמבר 2023). שאול ז"ל מרעננה, היה קצין בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, הוא נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 26 היה בנופלו.

מעיריית רעננה נמסר לאחר נפילתו: "בלב שבור ובצער רב אנו מודיעים על נפילתו של בן העיר סרן (מיל') שאול גרינגליק, בקרב בצפון רצועת עזה. גרינגליק, קצין בגדוד 931, חטיבת הנחל, בן 26 במותו, גדל והתחנך בעיר, והינו בוגר ישיבת בני עקיבא בעיר. אנו משתתפים בצערה הגדול של המשפחה. יהי זכרו ברוך". ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "העיר רעננה מבכה את נפילתו בקרב של בן רעננה סרן שאול גרינגליק, מטובי בניה של העיר. אין נחמה על האובדן. כולנו מחבקים את המשפחה ומלווים אותה בשעתה הקשה".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר