צעירים במרכז היום של בית הגלגלים והמיזם החדש, צילום בית הגלגלים
צעירים במרכז היום של בית הגלגלים והמיזם החדש, צילום בית הגלגלים

ייחודי: צעירים עם מוגבלות מפתחים בעצמם מוצרים אשר יקלו עליהם

צעירים עם מוגבלות פיזית קשה ממרכז היום 'גלגל התנופה' של עמותת בית הגלגלים בהרצליה, התחילו בפרויקט שאפתני חדש. המוצר הראשון כבר נכנס לשימוש

פורסם בתאריך: 6.2.24 08:33

עוזרים לאנשים בעלי מוגבלות: צעירים עם מוגבלות פיזית קשה ממרכז היום 'גלגל התנופה' של עמותת בית הגלגלים בהרצליה, התחילו בפרויקט שאפתני חדש, בו הם מעצבים אמצעים ומוצרים אשר יקלו על חייהם של אנשים עם מוגבלות.

הצעירים בוחרים מדי חודש צורך וקושי מסוים אשר איתו מתמודדים אנשים עם מוגבלות, ובמשך כל אותו החודש עובדים כקבוצה על מנת ליצור ולעצב לו פתרון חדשני ומיוחד. הפרויקט החל רק בחודש דצמבר, וכבר מניב תוצאות. בשבועות האחרונים הצעירים ניטרו ותשאלו ולאחר מכן עיצבו מעמד לכוס המותאם למתניידים בכיסאות גלגלים. מוצר אשר מתחבר עם סקוטש לכסא הגלגלים, ובכך מאפשר את הנעת הכוס באופן עצמאי ויציב.

אביב שפיגלמן, מנכ"ל עמותת בית הגלגלים, התייחס לפרויקט הנפלא: "אני גאה במשתתפים שיצרו פתרון שמשנה את ההתנהלות היומיומית של מי שמתנייד בכיסא גלגלים. העובדה שמשתתפים עם מוגבלות פיזית קשה מזהים צורך, ומייצרים מוצר עבור חבר שלהם, שלו מגבלה אפילו קשה משלהם, היא הרוח של בית הגלגלים, והיא רוח ההדדיות והתמיכה המשותפת שהארגון הזה תומך ומאמין בו".

"גלגל התנופה" הוא מרכז היום של בוגרי עמותת בית הגלגלים בהרצליה, בגילאי 21 ומעלה, בו הם משתתפים בתכניות חדשניות אשר ממנפות אותם לניהול עצמי של חיי היום יום ושימור יכולתם וטיפוחם. תוכניות אשר ניחנות באוריינטציה מקדמת, בדרך לשילוב פעיל של הבוגרים בחיי הקהילה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר