ישיבת מועצת העיר רעננה, צילום דוברות העירייה

מהפך במועצת העיר רעננה: 12 חברי מועצה חדשים. כל השמות והמספרים

ברשימת הרוב הדמוקרטי, שקיבלה שבעה מנדטים במועצה, מסרו: "מצפים לקדם יחד את הערכים שבשמם נבחרנו, לטובת כלל הקהילות והציבורים בעיר"

פורסם בתאריך: 29.2.24 07:50

מהפך במועצת העיר של רעננה: בתום ספירת כל הקלפיות עולה כי 12 חברי מועצה מכהנים לא ימשיכו לקדנציה הבאה ובמקומם ייכנסו 12 חברי מועצה חדשים, כאשר רק 7 חברי מועצה מכהנים ימשיכו לקדנציה נוספת. במועצת העיר רעננה 19 חברי מועצה.

10 רשימות התמודדו למועצת העיר, כאשר כמו שכבר פרסמנו מוקדם יותר, המנצחת הגדולה בבחירות למועצה היא הרשימה עם השם הכי ארוך – הסיעה המאוחדת של הרוב הדמוקרטי ברעננה המחנה הממלכתי מרצ יש עתיד חוזה חדש – שקיבלה 33.8% מקולות המצביעים (7 מנדטים). יחד איתה עברו את אחוז החסימה עוד 7 רשימות, כאשר רק שתי רשימות נותרו בחוץ: הליכוד בראשות רחלי בן ארי סקעת ועוז לרעננה בראשות אילן כהן.

להלן הרכב המועצה החדשה, לפני ספירת המעטפות הכפולות:

הרוב הדמוקרטי ברעננה המחנה הממלכתי מרצ יש עתיד חוזה חדש (7 מנדטים): שמואל ווגמן (חדש), רונית וינטראוב, זהבה לנדמן (חדשה), חגי פרנקל (חדש), מירב מאיר, רבקה שטרן (חדשה), שרון דיין (חדשה).

חיים ברעננה (3 מנדטים): חיים ברוידא, טובה נצר (חדשה), ענבר סמובסקי (חדשה).

באמונה הסיעה הדתית המאוחדת (2 מנדטים): חיים גולדמן, הלן מזוז (חדשה).

ביחד (2 מנדטים): אבי יוסף (חדש), אודליה כהן שינדורף (חדשה).

שבת אחים (2 מנדטים): מאיר גרידיש (חדש), אריאל רפאל (חדש).

רעננים (מנדט אחד): ניר קריסטל.

מאמינים ברעננה (מנדט אחד): אלי אלוש.

ליברלים ברעננה (מנדט אחד): ענבר הוכברג.

 

 

 

 

כאמור, 12 חברי מועצה מכהנים יפנו את מקומם בקרוב: איילת ארז, ארז ברט, חגי בורשטיין, מיכל ברם, דרורה כהן, דבי סלוצקי, לורן עייאש, אנה פוזמנטיר, מיכאל רייזמן, גלי שחר, רחמים שלום, אילן כהן.

ברשימה המאוחדת של הרוב הדמוקרטי הביעו סיפוק רב מתוצאות הבחירות למועצה ומסרו: "יש ברעננה רוב דמוקרטי והוא אמר את דברו. למעלה מ-33 אחוזים מתושבי רעננה הצביעו "כן". ההישג חסר התקדים של הרוב הדמוקרטי בעיר מוכיח שהציבור הרענני מעוניין בכוח דמוקרטי-ליברלי חזק, כחלק מהנהגת העיר. אנחנו מברכים את ראש העירייה הנבחר חיים ברוידא ומצפים לקדם יחד את הערכים שבשמם נבחרנו, לטובת כלל הקהילות והציבורים בעיר. אנחנו מודים לציבור הרענני על האמון, התמיכה וההתגייסות. אנו מקווים שגם ברמה הארצית הרוב הדמוקרטי ישכיל ללמוד מהאיחוד הגדול שנעשה ברעננה, למען מדינת ישראל כולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר