ניר קריסטל, צילום מיכל סלע
ניר קריסטל, צילום מיכל סלע

ניר קריסטל פורש מהמועצה ומהפוליטיקה: לא אתמודד בבחירות הבאות

הוא מפרגן לחיים ברוידא על ההישג, אך סבור שלפיצול בין שלושת המועמדים האחרים היה חלק גדול בתוצאות. בראיון מיוחד הוא מסביר: כשאתה מתמודד אתה עושה ברקס בחיים שלך, לא אעשה ברקס נוסף"

פורסם בתאריך: 17.3.24 08:27

ניר קריסטל, שהתמודד בבחירות האחרונות על ראשות עיריית רעננה, וכך גם לפני קצת יותר מחמש שנים, החליט לפרוש מהפוליטיקה המקומית. יחד איתו פרשה גם מספר 2 ברשימתו, אנה פוזמנטיר, כך שמי שייכנס למועצה על ידי המנדט היחיד של רשימת רעננים, הוא מספר 3 עו"ד רועי כהן.

קריסטל אמר לצומת השרון: החלטתי כבר שלא אתמודד לראשות העירייה בבחירות בעוד חמש שנים. נכנסתי לפוליטיקה המקומית כדי לעשות, אני איש של עשייה ועשיתי המון. הייתי סגן בשכר וויתרתי כי האג'נדות שלי ושל ראש העירייה שונות לחלוטין. החלטתי שלא להתמודד בעוד חמש שנים כי בכל התמודדות אתה מייצר ברקס בחיים האישיים. הפסקתי לעבוד באפריל כי הבחירות היו אמורות להיות באוקטובר. לא אעשה לעצמי עוד פעם ברקס בחיים, במצב כזה אתה עוצר את החיים שלך, מפסיק לעבוד, החלטתי שמספיק, לא אעשה את זה יותר.

הופתעת מהתוצאות של הבחירות? 

"לא הופתעתי מהתוצאות כי ראיתי אותן בסקרים. עשיתי סקר מקצועיב-21.2 שהראה שברוידא מנצח וקרוב ל-38 אחוז עם 12 אחוז מתלבטים. שלחתי את הסקר לענבר הוכברג ולאבי יוסף, ביקשתי שנתאחד, כי אם לא נעשה את זה, אז מה שיקרה זה שהרוב שלא רוצה את ברוידא יפסיד וזה מה שקרה. 56 אחוז בחרו במועמדים אחרים".

בכל זאת, ברוידא הגיע להישג מכובד מאוד, מה יש לך לומר לו?

"כל הכבוד לברוידא. אני מברך אותו כאן וגם ברכתי אותו אחרי שנודעו התוצאות. אני מאחל לו בהצלחה, אלו התוצאות, אני מכבד את הדמוקרטיה".

איך תסכם את השנים בעשייה הציבורית?

"מבחינתי זו הייתה זכות גדולה לשרת את תושבי העיר במשך שנים רבות, זו הייתה זכות גדולה לשרת את העיר הנפלאה הזו ואת התושבים הנהדרים, אני מודה על כל רגע".

 

 

קריסטל כתב בפוסט שפרסם: 

"רעננים יקרים, זו עת לומר לכם ת ו ד ה !!!
תודה על הזכות לשרת אתכם במסירות הן כחבר מועצת העיריה משך למעלה מעשר שנים, מתוכן שנתיים כסגן ומ"מ ראש העירייה, לצד שנים רבות נוספות במגוון יוזמות קהילתיות ובהן סיירת ההורים העירונית, בצופים, בבתי הספר ובשלל התנדבויות. החלטתי לחזור לעולם העסקי ובכדי למקד את על תשומת הלב לכך, החלטתי לסיים את תפקידי במועצת העיר.
אני מחפש תפקידים של סמנכ״ל / מנכ״ל בתחומים של סחר ומכירות/שיווק ופיתוח עסקי/ שירות לקוחות התחומים בהם התמחיתי לאורך השנים (אם יודעים על תפקידים מעניינים ומאתגרים אנא הפנו אליי). להיות שליח ציבור זו זכות. להעניק שירות זו זכות ואני אסיר תודה לכם על כך.
זו הזדמנות לומא תודה לחבריי לרשימת רעננים אשר הולכים איתי יד ביד דרך ארוכה, למתנדבים והפעילים, ובכלל לכל המתנדבים הרבים שפעלו איתי לאורך כל השנים.
התנדבות היא חלק ממני והיא בטוח תימשך כך או אחרת ובוודאי שבעת הזו של מלחמה, אני ממשיך יחד עם חבריי בכוח מנגל ובדניה טראק להאכיל חיילים ולשמח אותם.
בהזדמנות זו אני רוצה גם להודות לעובדי עיריית רעננה הנהדרים שעבדו איתי כתף אל כתף במהלך הדרך ולעמיתיי למועצות העיר.

לגבי סיעת רעננים – גם מס׳ 2 בסיעתנו, חברתי אנה פוזמנטיר מוותרת על מקומה במועצה. ביום שלישי הקרוב – 19.3.24 בשעה 18.00 ניפרד ממועצת העיר, ונצפה בהתרגשות, בהשבעתו של חברנו, עוה"ד רועי כהן, מס׳ 3 בסיעת רעננים, לחבר במועצת העיר רעננה מטעם סיעתנו. רועי הינו נשיא לה"ב – לשכת הארגונים העצמאיים בישראל, לשעבר סגן ראש העיר חולון, אדם ברוך כישרונות ויכולות ואני בטוח שייתן את על כולו למען רעננה ותושביה ובוודאי שאעמוד לרשותו ככל שיזדקק. הבונוס מבחינתי של העשייה הציבורית, הוא חברים לחיים שאתה אוסף לאורך הדרך ואני שוב מודה לחברים הרבים שאני זוכה לאסוף במסע המרגש הזה. כמו תמיד, אני כאן בשבילכם לכל דבר ועניין, שלכם, ניר קריסטל.

נציין כי רשימת רעננים זכתה בבחירות למועצת העיר במנדט אחד – 7.6% מהקולות. בבחירות לראשות העירייה זכה חיים ברוידא ב- 43.8 אחוז מהקולות, אבי יוסף 26.5 אחוז, קריסטל 20 אחוז, ענבר הוכברג 9.7 אחוז.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר