סמל ראובן מרק מורדכי אסולין ז"ל, צילום עיריית רעננה
סמל ראובן מרק מורדכי אסולין ז"ל, צילום עיריית רעננה

הלב נשבר: סמ"ר ראובן מרק מורדכי אסולין ז"ל מרעננה נפל בכרם שלום

שלושה חיילים נהרגו ממטח רקטות ופצמ"רים שנורה מרפיח לעבר אזור כרם שלום. ברוידא: "מחבקים את משפחתו של ראובן ז"ל וכואבים את כאבה"

פורסם בתאריך: 6.5.24 00:20

כאב גדול: שלושה חיילי צה"ל נהרגו ממטח רקטות ופצמ"רים מרפיח לעבר כרם שלום. בין ההרוגים סמ"ר ראובן מרק מורדכי אסולין ז"ל, מרעננה. אלו שמות החללים:

סמ"ר ראובן מרק מורדכי אסולין (Ruben Marc Mordechai Assouline), בן 19, מרעננה, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי.

סמ"ר עידו טסטה (Ido Testa), בן 19, מירושלים, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי.

סמ"ר טל שביט (Tal Shavit), בן 21, מכפר גלעדי, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח"ל.

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.

מדובר בתקרית חריגה שאירעה היום בצהרים, עם 14 שיגורים לעבר אזור כרם שלום. בנוסף, בקרב בו נפלו סמ״ר ראובן מרק אסולין, סמ״ר עידו טסטה וסמ״ר טל שביט ז״ל, נפצעו באורח קשה שני לוחמים בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, ולוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

מעיריית רעננה נמסר: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב בעוטף עזה, של בן העיר, סמל ראובן מרק מורדכי אסולין בן 19, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי. העיר רעננה משתתפת בכאבה של המשפחה שעלתה ארצה מצרפת לעיר לפני עשר שנים".

מסע הלווייתו של סמל ראובן מרק מורדכי אסולין ז"ל, ייצא היום (ב') מבית המשפחה ברחוב הרב ניסים 2 בשעה 12:30, לעבר בית העלמין קלוזנר, שם תערך ההלוויה בשעה 13:00. תושבי העיר נקראים להצטרף עם דגלי ישראל, וללוות את ראובן בדרכו האחרונה לאורך המסלול: אחוזה, קזן עד פרדס משותף.

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "קהילת רעננה שבורה וכואבת על נפילתו בקרב של בן העיר, בוגר תיכון אוסטרובסקי. בימים קשים אלו, כולנו מחבקים את משפחתו של ראובן ז"ל, וכואבים את כאבה. יהי זכרו ברוך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר