שאול לוי בטריאתלון באשקלון עם תמונתה של נעמה, צילום אלדד עובדיה, דוברות עיריית אשקלון
שאול לוי בטריאתלון באשקלון עם תמונתה של נעמה, צילום אלדד עובדיה, דוברות עיריית אשקלון

מרגש: סבה בן ה-78 של נעמה לוי השתתף בטריאתלון כשהוא מחזיק את תמונתה

שאול לוי אמר: "אני נמצא כאן כי נעמה גם הייתה מתחרה ואני התחייבתי לעצמי לא לפספס אף טריאתלון עד שנעמה תחזור בשלום יחד עם יתר החטופים"

פורסם בתאריך: 19.5.24 08:36

ממשיך לרוץ עד שנעמה תשוב: שאול לוי, בן ה-78, סבה של החטופה נעמה לוי, תושבת רעננה, שעדיין מוחזקת בשבי החמאס, השתתף בשישי בבוקר בטריאתלון אשקלון כשהוא מחזיק בתמונתה של נעמה.

"אנחנו דואגים לנעמה וחרדים לגורלה. תחזירו אותה הביתה. אני נמצא כאן כי נעמה גם הייתה מתחרה ואני התחייבתי לעצמי לא לפספס אף טריאתלון עד שנעמה תחזור בשלום יחד עם יתר החטופים״, אמר לוי.

בינואר השנה התקיימה התקיימה בפארק רעננה עצרת מיוחדת למען החזרתה של נעמה, בת ה-19. היא נחטפה מנחל עוז וסיפורה התפרסם בעיקר בעקבות סרטון מטלטל שבו נראתה ברכב שלקח אותה לעזה ביחד עם מספר מחבלים מתועבים כשהיא מדממת.

העצרת בחודש ינואר התקיימה ביוזמת מטה המשפחות להחזרת החטופים, איגוד הטריאתלון וקהילת הטריאתלטים בישראל שנעמה היא חלק מהם. באירוע השתתפו מאות רוכבי אופניים שיצאו ברכיבה מכיכר החטופים בתל אביב עד לרחוב אחוזה ברעננה ומשם לעצרת שהתקיימה, כאמור, בפארק רעננה. בין השאר השתתפו גם בני משפחתה של נעמה, יעל ארד – יו״ר הוועד האולימפי בישראל, בכירי הטריאתלטים בישראל וספורטאים נוספים שהגיעו לתמוך בקריאה לשחרורה של נעמה לוי ולשחרור שאר החטופים והחטופות משבי החמאס.

נעמה לוי (צילום פרטי), רכיבת האופניים המיוחדת (צילום שי לחוביצר

נעמה לוי (צילום פרטי), רכיבת האופניים המיוחדת (צילום שי לחוביצר

יוני לוי, אביה של נעמה, אמר בעצרת בינואר: "חיזקתי ברוחי את נעמה ושאר הרוכבים שהרימו פה פעילות מצמררת. אנחנו דור שלישי של טריאתלטים והיא רצתה לעשות את איש הברזל, כשהיא תחזור היא תעשה את זה. אנחנו יודעים שהיא פצועה, אבל בחיים. היא נערה נחושה וחזקה. הספורט נתן לה כלים ויכולות לנשוך שפתיים כשקשה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר