הולך רגל נהרג מפגיעת משאית ברחוב קרן היסוד ברעננה, צילום מדא
הולך רגל נהרג מפגיעת משאית ברחוב קרן היסוד ברעננה, צילום מדא

הולך רגל נהרג מפגיעת משאית ברעננה. הנהג ניסה להימלט לאיו"ש

צוותי רפואה שהוזעקו למקום מצאו אותו עם פגיעה קשה וללא רוח חיים. הנהג, תושב טייבה, ניסה להימלט לכיוון יהודה ושומרון ונתפס בהמשך

פורסם בתאריך: 28.5.24 11:18

עדכון אחרון: 28.5.24 18:36

בוקר קשה: הולך רגל כבן 70 נהרג הבוקר מפגיעת משאית ברחוב קרן היסוד ברעננה. מדוברות מד"א נמסר: בשעה 08:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולך רגל שככל הנראה נפגע ממשאית ברחוב קרן היסוד ברעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 40 ללא סימני חיים עם פציעה רב מערכתית ונאלצו למרבה הצער לקבוע את מותו.

 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, רן לוי, סיפר: "הולך הרגל שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. סיפרו לנו שהוא נפגע ממשאית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מאוחר יותר נמסר מהמשטרה כי נהג המשאית נמלט מהמקום לכיוון איו"ש. בתום חקירה מואצת שניהלו בוחני התנועה במרחב שרון וחוקרי תחנת כפר סבא, עצרו שוטרי מחוז ש"י את החשוד – תושב טייבה כבן 51. בתום חקירתו החשוד נכלא ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

יצוין כי הנהג הדורס נתפס על ידי המשטרה הודות לזיהוי רכבו על ידי צוות המוקד העירוני, הודות למצלמות האבטחה המותקנות בעיר המקושרות ישירות למערכות התפעוליות של המוקד. בעירייה ציינו כי "זהו ביטוי ישיר להצלחתה של מהפכת הטכנולוגיה שמחילה העיר בהיות העיר חכמה, ותרומת המערכות הטכנולוגיות לשמירה על ביטחון התושבים בכל המישורים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר