אופניים חשמליים. צילום: אור ירוק
אופניים חשמליים. צילום: אור ירוק

"חייבים לעשות משהו, בסוף מישהו ייהרג, זו פשוט רולטה רוסית"

תושבת העיר המתגוררת בסמוך לתיכון מטרו- ווסט טוענת שלפחות פעם בשבוע מתרחשת ברחוב תאונה בה מעורבים תלמידים הרוכבים על אופניים חשמליים

פורסם בתאריך: 12.9.17 12:55

תושבת העיר המתגוררת ברחוב ההגנה, סמוך לכניסה האחורית של תיכון מטרו-ווסט, מספרת כי תלמידי בית הספר נוסעים במהירות באופניים חשמליים ברחוב, שהוא רחוב חד סטרי ונכנסים באין כניסה כך שיוצא שכמעט בכל שבוע יש ברחוב תאונה. התושבת מספרת כי למרות הבטחות העירייה להתחיל לאכוף את נושא האופניים החשמליים התופעה רק הופכת ליותר גרועה.  "עיריית רעננה יצאה בהצהרה שהיא הולכת לעשות אכיפה לאופניים חשמליים וזה נראה שהלכה למעשה הם לא עושים שום דבר", אומרת התושבת, " מה שקורה זה שהרבה מאוד ילדים נוסעים ברחוב שלי בכביש וחוצים במהירות ונכנסים באין כניסה. הם נכנסים מרחוב השומר וחוצים במהירות את רחוב ההגנה לכיוון תיכון מטרו ווסט.  וככה יוצא שלפחות פעם בשבוע יש ברחוב תאונה בה אופניים עפות על רכב. אני הפסקתי לנסוע בקטע הזה כי זה פשוט פחד אלוהים.

ביום חמישי שעבר נסעה אמה של התושבת ברחוב ולמרות שהיא נסעה לאט התנגשו ברכבה ילדים שרכבו על אופניים חשמליים וגרמו נזק למכוניתה. "בשבוע שעבר אמא שלי הייתה אחת הקורבנות. היא נסעה שם, למזלה היא נסעה לאט, ופתאום הגיחו שני רוכבי אופניים חשמליים שנסעו במהירות. היא הצליחה לעצור אבל הם עפו ונגרם נזק לרכב. אחרי שהיא ראתה שהכל בסדר היא קראה למוקד העירוני וכשהפקח הגיע היא הסבירה לו שהם נסעו באין כניסה ללא קסדה ובכל זאת הוא לא נתן להם דוח. בזמן שהם היו שם עברו עוד חמישה רוכבי אופניים שעשו את אותו הדבר. אף אחד לא לקח אחריות על הנושא הזה. זה פשוט קטע כביש מסוכן בטירוף, חייבים לעשות משהו בסוף מישהו ייהרג שם. זו פשוט רולטה רוסית".

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה העמידה את נושא האכיפה המוגברת על רכיבה לא חוקית על אופניים חשמליים בסדר עדיפות גבוה מתוך דאגה לשלומם ובטיחותם של הרוכבים והולכי הרגל גם יחד. לאור זאת, קידמה העירייה בשבועות האחרונים  מהלך של הידוק והגברת האכיפה על רוכבי אופניים חשמליים. מפקחי יחידת השיטור העירונית מסיימים בקרוב את ההכשרה המחייבת של המשרד לביטחון פנים, אשר תעניק להם סמכות מטעם משטרת ישראל לאכוף את החוק בנושא לצד שוטרי נקודת רעננה. כבר בחודש הקרוב יתחילו מבצעי אכיפה מוגברים, כאשר בשלב הראשון יחולקו דו"חות התרעה ובשלב השני גם דוחות מלווים בקנסות בהתאם לחוק".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר