אלמוג מאיר ג'אן יורד מהמסוק שהביא אותו מעזה, צילום דובר צה"ל
אלמוג מאיר ג'אן יורד מהמסוק שהביא אותו מעזה, צילום דובר צה"ל

טרגדיה נוראית: אביו של אלמוג מאיר ג'אן נפטר שעות לפני שבנו שוחרר משבי החמאס

האב נפטר בביתו בכפר סבא. "יוסף היה אדם שחייו לא היו פשוטים לאורך הדרך, והצער על אלמוג נגס בו יום יום", סיפר חברו הטוב, הרב ליאור אנגלמן

פורסם בתאריך: 9.6.24 08:17

טרגדיה נוראית לצד השמחה על השחרור משבי החמאס: יוסף ג'אן נפטר שעות ספורות לפני שבנו, אלמוג מאיר, שוחרר משבי החמאס.

מדינה שלמה התרגשה אתמול עם שחרורם ההירואי מהשבי בידי חמאס של אלמוג מאיר ג'אן, נועה ארגמני, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו. בפעולה ההירואית נהרג פקד ארנון זמורה ז"ל מהימ"מ, גיבור ישראל שהציל רבים בשבעה באוקטובר, פרץ בראש הכוח לבית בנוסיראת כדי לחלץ חטופים, נפצע אנושות ולמרבה הצער מת בבית החולים.

יוסי ג'אן ז"ל והבן אלמוג, צילום מהרשת פרסום לפני סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

יוסי ג'אן ז"ל והבן אלמוג, צילום מהרשת פרסום לפני סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

לצד השמחה על שחרורם של החטופים, התבררה במהלך היום טרגדיה נוראית באחת המשפחות, כאשר קציני נפגעים שהגיעו לביתו של יוסף ג'אן (57) בכפר סבא לבשר לו על שחרור בנו אלמוג מהשבי מצאו אותו ללא רוח חיים. הלוויתו תתקיים היום (ראשון) בשעה 17:30 בית העלמין נווה ימין.

 

הרב ליאור אנגלמן, חברו של יוסף, כתב: "בצד בשורות האושר על שחרור החטופים, בתוכם אלמוג, אני מצטער לבשר על פטירתו של אביו, יוסף ג'אן, שעות לפני שאלמוג חזר. ביום שישי הגעתי אל יוסף לתת לו חלות לשבת ולא ידעתי מה נמצא מאחורי הדלת. יוסף (יוסי) אהב את אלמוג בכל מאודו והתייסר יום אחרי יום. לבו לא עמד בזה ובאופן טראגי עשרים שעות לפני האושר שחיכה לו נדם. בבקשה בואו ביום ראשון בשעה 17:30 לבית העלמין בנוה ימין לחלוק לו כבוד. יוסף היה אדם שחייו לא היו פשוטים לאורך הדרך, והצער על אלמוג נגס בו יום יום. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים ותנחומים לאלמוג ולאחים של יוסף".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר