שדה ברחוב פרדס משותף רעננה. צילום עזרא לוישדה ברחוב פרדס משותף רעננה. צילום עזרא לוי
שדה ברחוב פרדס משותף רעננה. צילום עזרא לוי

מאיפה הגיע הריח החריף אתמול בערב? התשובה בפנים

אתמול בערב התלוננו תושבים רבים על ריחות חריפים ברחבי העיר. פנינו למשרד להגנת הסביבה וגילינו מה גרם לכך

פורסם בתאריך: 13.9.17 18:40

אמש הורגשו ברחבי העיר ריחות חריפים שנמשכו עד היום בצהריים. תושבים מספרים שתופעת הריחות בעיר חוזרת על עצמה אחת לכמה חודשים. בחודש אפריל האחרון התקבלו תלונות רבות על ריחות דומים והמשרד להגנת הסביבה סרק את האיזור וגילה כי ישנו שטח חקלאי נרחב שבו פוזר זבל דישון שלא הוצנע כהלכה צפונית לרעננה.

תושב העיר, אלון וייס, מספר כי בעקבות הריחות החזקים הוא לא פותח את החלונות בבית מאתמול בערב. "אני מושבניק במקור ואני יודע מה זה ריח של זבל", הוא אומר, "לפי דעתי זה זבל בקר. הגעתי אתמול מהנכדה שלי ברמת השרון וירדתי למרכז גולן כדי לקנות משהו ושאלתי את עצמי מה זה הפחי אשפה פה מסריחים, כל המרכז מסחרי מגעיל ואז נזכרתי בריח שהיהלפני חצי שנה. כשעליתי הביתה הרגשתי את הריח והבנתי שזה עוד פעם התחיל. כנראה שמזבלים את השדות, זה אותו סיפור כל פעם. הריח הוא חזק וחריף. אני לא פותח חלונות, הם סגורים  לגמרי מאתמול כי פעם שעברה פתחתי חלונות והתחלתי לחפש בבית עם משהו נרקב".

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר: "אתמול בשעות הערב החלו להתקבל במוקד המשרד להגנת הסביבה תלונות אודות מטרדי ריח מאזור כפר סבא-רעננה. בסיוע כונני היחידה האזורית לאיכות הסביבה בשרון אותר המקור למפגע – שטח מצפון לעיר שבו פוזר זבל בעלי חיים לצורך דישון. אנשי המשרד להגנת הסביבה יחד עם היחידה האזורית מטפלים באירוע לצורך הפסקת המפגע, בדיקת הנסיבות, ומיצוי הדין עם הגורמים לו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר