מתנות לחג. צילומים קית גלסמן, דורון סהר, באדיבות חברת הכרם, יח"צ, מנחם רייס, יח"צ פיליפס
מתנות לחג. צילומים קית גלסמן, דורון סהר, באדיבות חברת הכרם, יח"צ, מנחם רייס, יח"צ פיליפס

כמה אתם מוכנים להשקיע? מתנות מ-25 ועד 631 שקלים

טוב, אם עוד לא קניתם מתנות לחג, קבלו כמה הצעות למתנות נחמדות, מ־25 שקלים ועד כ-600

פורסם בתאריך: 19.9.17 11:24

עד 99 שקלים

לסבא חובב הגאדג’טים:
נכון שקשה לחשוב על מתנה מקורית לאיש שגידל אותנו אבל עם סט ליין של BRASS הכולל פותחן צבעוני של Brabantia וקולר לבקבוק יין של Vacu Vin קשה לטעות. מחיר: 86 ש’. להשיג ברשת בראס ובחנויות היין המובחרות.
 לאמא של בת הזוג:
לאחר שבחרת יין משובח, כדאי שתתאמץ קצת יותר ותשקיע במתנה נוספת, תכשיט ליין מעוצב ברוח החג בצורת רימון. מחיר: 40 שקלים, להשיג בעדיים מכל הלב, ובאתר www.adaim-yr.co.il
 לבן הזוג:
מארז שוקולדים מבית היוצר של מקס ברנר עמוס שוקולדים ארוזים במארזים קטנים ומפנקים, כולל יין ושלל פינוקים. מגיע לו, לא? החל מ־89 שקלים.
 לבעל הדירה ממנו אתם שוכרים או לבוס המקסים:
מותג התכשיטים ‘מיידלה’ ועמותת קווים ומחשבות, העמותה הישראלית להפרעת קשב ADHD משיקים לרגל ראש השנה את קולקציית מחשבות טובות עם מסר אישי לשנה החדשה. מחיר: 25 ש’ (70% מההכנסות קודש לעמותה), להשיג בחנות העמותה ובמיידלה.

 לדודה שאוהבת לארח:
מעמד הגשה דו קומתי המשלב בין ברזל לזכוכית. שילוב של שוקולדים ודבש קטן או שמן זית של מכוורת הגולן יוסיף לכל היופי הזה. מחיר: 99 שקלים. להשיג ברשת הום סנטר.

עד 199 שקלים
 

לאח חובב הבישולים:
פלנצ’ה של סולתם MINERAL STONE, פלטת צלייה, אידוי ובישול מיציקת אלומיניום, עם ציפוי Non Stick איכותי בגימור שיש המתאימה לכל סוגי הבישול והכיריים, כולל בישול בתנור. מחיר:  150 שקלים. להשיג ברשת חנויות ‘סולתם’ ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות.
לאמא של בת הזוג:
זר מושקע עם פרחים בצבע לבן חגיגי וכלי מעוצב יעשו את העבודה וירשימו את כולם. מחיר: 149 שקלים. להשיג ברשת ZER4U

399 שקלים ויותר

לחברה טובה:
תכשיט ייחודי המזכיר לכל אישה, תאהבי את עצמך – גילוי מוקדם מציל חיים. התכשיט יימכר ברשת חנויות ג.ר.א.ס אמנות ישראלית וכל הכנסותיו, קודש לעמותת ‘’אחת מתשע’’. מחיר: 119 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.
399 שקלים ומעלה
לבת הזוג:
מתנה שיש בה אמירה ויופי, טבעת כסף וגולדפילד צהוב, בשילוב עיגול מסותת עשוי קוורץ לבן. מחיר: 209 ש’. להשיג ברשת מגנוליה

לאח חובב המיצים:
מסחטת הדרים חשמלית מבית פיליפס במראה אלגנטי ועיצוב שישמור על השיש נקי ומסודר. 349 ש’, להשיג ברשתות החשמל המובחרות
לעצמך:
אמא שלך בטח תשקיע בבושם משובח ובת הזוג בשוקולדים. אבל לך בא משהו שיש בו אמירה וגם ארומה מעוררת חושים, נכון? לך על מארז של ג’ין הנדריקס בייבוא חברת הכרם הכולל מרסס מרהיב. מחיר: 240 ש’, להשיג בחנויות לממכר אלכוהול ורשתות המזון.

לסבא וסבתא:
אין כמו גביע כסף טהור בעיצוב וייצור ישראלי בשביל לשמח את האנשים שגידלו את ההורים שלנו ואותנו. גביע מושקע שכזה יגיד חג שמח ותודה בפעם אחת. מחיר: 631 שקלים. להשיג ברשת חדד כסף טהור.
לנער חובב הגאדג’טים וגם לכם
מתנה שהיא פשוט חוויה, רחפן דגם PARROT MAMBO, כולל מצלמה מובנית, טיסה עד שמונה דקות ואפשרות לחיבור זרוע קטנה להרמת עצמים עד ארבעה גרם. על הרחפן ניתן לשלוט באמצעות אפליקציה ל – iOS או לAndroid או באמצעות בקר ה –FLYPAD (נמכר בנפרד). מחיר: 499 ש’, להשיג ברשת דינמיקה סנטר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר