משאית זבל. צילום חגי פריד
משאית זבל. צילום חגי פריד

משאיות זבל? לא בשעת פיזור הילדים לגנים ובתי הספר

עיריית רעננה מפעילה את משאיות לפינוי הזבל בשעות פיזור הילדים לגנים ובתי הספר וההורים מתרעמים: ''גם ככה עמוס. למה דווקא בשעות האלו?"

פורסם בתאריך: 18.9.17 18:27

בעיית הפקקים ברעננה בשעות הבוקר מתגברת בשבועות האחרונים. אך מעבר לרמזורים, כמות כלי הרכב ובעיות בכבישים נוספה עוד בעיה, משאיות פינוי הזבל. נדב רז, אב לילדים הלומדים בגני ילדים בעיר מספר כי בכל בוקר, כשהוא מביא את ילדיו לגן, הוא עומד בפקקים בגלל משאיות פינוי הזבל שעובדות דווקא בשעות פיזור הילדים. לפני מספר ימים הוא העלה פוסט לפייסבוק שגרר תגובות נוספות של הורים זועמים שרצו לדעת כיצד הם יכולים לשנות את שעות הפעילות של משאיות פינוי הזבל. הם טוענים כי שבע וחצי בבוקר היא שעה עמוסה בלאו וכי פינוי אשפה בשעות הבוקר, בין השעות שבע לשמונה, שעת פקקים, רק מוסיפה לעומס, במיוחד אם הפינוי נעשה בסמיכות לבתי ספר וגני ילדים, רחובות צרים ונקודות בהן משאיות איסוף האשפה גורמות לחסימת הנתיבים. יש לציין כי באתר העירייה לא מצוינות שעות הפינוי אלא רק הימים ובאלו רחובות.

"למה בשעה של פיזור לגנים ובתי ספר משאיות פינוי זבל עובדות?", כתב רז בפוסט, "זה בסך הכול חצי שעה ביום שבו חלק נכבד מהאוכלוסייה נמצאת באותו הזמן על הכביש, וגם כך עמוס. למה שלא יעשו חצי שעה הפסקה לקפה ?כדי שיהיה קצת יותר קל להשים את הילד בגן ולא לאחר לעבודה. היום נתקעתי אחרי שלוש משאיות זבל שונות".

הפוסט של רז עורר, כאמור, תגובות של הורים זועמים נוספים שהתייחסו לדבריו ברצינות רבה וביקשו לברר כיצד ניתן לשנות את השעה. '"אם אני לא יוצא בזמן לפני השעה שבע וחצי אני נתקע בפקק", אומר לנו רז, "הפתרון צריך להגיע מהעירייה, זו נראית לי מחשבה בריאה של לא ליצור פקקים נוספים בשעות העומס. יש אפשרות להקל, כמו למשל לא להפעיל פינוי בשעות שכאלה".

מעיריית רעננה נמסר: "האגף לחזות העיר האחראי על פינוי האשפה פועל בהתאם לחוקי העזר תוך התחשבות מירבית ברווחת התושבים. איסוף האשפה מרחבי העיר מתבצע בימי חול החל מהשעה 06:00, כאשר ההנחייה היא עצירת תנועת משאיות האשפה, ככל הניתן, בין השעות 07:30 ל 08:30 שהינן שעות עומס ותנועה מוגברת. גם בעתיד נמשיך להתחשב בתושבים בקביעת מועדי פינוי האשפה".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר