מועדון רוטרי רעננה
מועדון רוטרי רעננה

מכירים מישהו שראוי להיות איש השנה של רעננה? כנסו והשפיעו

הסניף הרענני של מועדון רוטרי עורך תחרות לבחירת איש השנה של רעננה ומזמין את הציבור להמליץ על מועמדים שתרמו השנה לקהילה, לחברה לעסקים ולאיכות החיים בעיר

פורסם בתאריך: 24.9.17 19:07

מועדון רוטרי פרסם השבוע הזמנה להגשת מועמדים לתואר איש השנה 2017, מיזם תחרותי המעודד אחריות הדדית ועשייה חברתית בקהילה.

מועדון רוטרי רעננה הכריז בשבוע שעבר על פתיחת תחרות בחירת איש השנה ברעננה לשנת 2017. במיזם התחרותי שנערך זו השנה השנייה, יבחנו מועמדים אשר תרמו לקהילה והחברה במגוון תחומים, החל מתרבות ואמנות, עשייה והתנדבות למען הקהילה, חינוך, עסקים וצרכנות וגם איכות חיים, קיימות וטכנולוגיה ותעשייה.

"מטרת המיזם היא לעודד ולטפח דוגמא אישית, מצוינות ותרומה לקהילה במגוון תחומים, כל אחד עם מה שהוא יבוא בעצם", מבהיר ישראל ברג,נשיא רוטרי רעננה ."ההשתתפות במיזם פתוחה לכולם, ליחידים, ארגון, עסקים וכל מי שעיקר פעילותו בעיר רעננה ולמען הקהילה. בחירת הזוכים תתבצע על ידי ועדת שיפוט ציבורית אשר אנחנו הרכבנו, והיא כוללת אנשי תקשורת, אנשי יחסי ציבור, חברים של מועדון רוטרי ועוד. הם יראיינו את המעומדים ויבחרו מתוכם את המתאימים".

ישראל ברג רוטרי

ישראל ברג

טקס בחירת איש השנה יתקיים ב- 25/1/18 וניתן להגיש מועמדות עד ה – 17/11.  "בשנה שעברה זכה בתואר, שאול רורקה, מייסד ומנהל של ״הבית של בנג׳י". היה טקס מאוד מרשים מול קהל גדול וזה עשה טוב להרבה אנשים והרגשנו שבחרנו אנשים ראויים ועשינו עבודה טובה", מוסיף ברג, "קיבלנו פידבק חיובי מכולם בעיקר בשל הערך הציבורי וגם של העשייה של רוטרי".

ניתן להגיש מועמדות באתר רוטרי ישראל  rotary.org.il ובלינק https://goo.gl/LhCNMS

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר