גינת השעשועים לב פארק. צילום: גיא אגת
גינת השעשועים לב פארק. צילום: גיא אגת

לב הפארק: פחים מלאים, גללי צואה, בדלי סגריות וזוהמה בגינת השעשועים

תושבי שכונת לב הפארק מספרים כי גינת המשחקים בשכונה מזוהמת ולמרות פניות חוזרות ונשנות למוקד העירוני המצב לא משתפר והם נאלצים לנקות אותה בעצמם

פורסם בתאריך: 25.9.17 18:53

תושבי שכונת לב הפארק מספרים כי זה כבר זמן מה שגינת השעשועים בשכונה, מלוכלכת ומלאה בצואת כלבים ובדלי סיגריות, המהווים סכנה בריאותית בעיקר עבור הילדים הקטנים שמשחקים בגינה.

גינת השעשועים לב פארק, מערב העיר. צילום גיא אגת

גינת השעשועים. צילום גיא אגת

לב הפארק היא השכונה המערבית ברעננה ונחשבת לשכונה יוקרתית בה מתגוררות משפחות צעירות ובהתאמה, ילדים קטנים אשר מגיעים מדי יום לשחק בגינת השעשועים. לטענת התושבים המתגוררים במקום, הגינה מלוכלכת בכל יום ולעיתים הם נאלצים לחפש מקומות אחרים למשחק עבור הילדים ויותר מפעם אחת הם ניקו בעצמם את הלכלוך בגינה לאחר שתלונות חוזרות ונשנות למוקד העירוני לא נענו.

גינת השעשועים לב פארק, מערב העיר. צילום גיא אגת

גינת השעשועים. צילום גיא אגת

גיא אגת (45), איש עסקים ואב לילדה בת החמש שמתגורר בשכונה מספר כי בכל יום מחדש הוא בהלם מכמות הלכלוך שנצברת בגינה. "זו הגינה שצמודה לבית שלי ואנחנו כל הזמן באים לפה", הוא אומר, "כל פעם בשוק כמה מטונף פה. הגינה מלאה בקקי של כלבים. יש פה דשא סינטטי מלא בבדלי סיגריות, טינופת וזוהמה. משחקים בגינה הזו ילדים קטנים וכל הגינות פה נראות ככה, כביכול השכונות הטובות של העיר, לב הפארק שכונת הדגל של רעננה".

מה עשיתם בנידון עד כה?

"אנחנו ההורים, כל הזמן מדברים על זה, אנחנו גרים בשכונה טובה אבל הגינה מלוכלכת כל הזמן. צריך להבין שהילדים יוצאים מהגן ורוצים לשחק ובאים ישר לפה. שלחתי תמונות  של הלכלוך למוקד של רעננה מאה פעם ולא קרה כלום. זה לא קשור לחגים או לחופש, המקום כל הזמן מלוכלך והפח פה לא רוקן חמישה ימים".

גינת השעשועים לב פארק, מערב העיר. צילום גיא אגת

גינת השעשועים צילום גיא אגת

את דבריו מחזקת יעל, תושבת נוספת המתגוררת בשכונה, "אני גרה כאן  כבר שנתיים וזה המצב כל יום. התלוננו בעירייה ולפעמים ניקו אבל המצב הוא ככה כל יום אז כנראה שלא מנקים כל יום. יש לי ילדים קטנים, בגילאי חמש ושנתיים, שמגיעים לפה ונוגעים ברצפה לכן המצב הזה לא נעים. זו הגינה שבדרך חזרה מהגן, קרובה לסופר, פיצה, קיוסק אז אם אין ברירה וממש מלוכלך פה אנחנו נלך לגינה ברחוב סנה, על גבול קריית שרת שהמצב בה יותר טוב. אי אפשר לנקות כל יום. כשהייתי מגיעה עם התינוקת בבוקר אני הייתי מנקה בעצמי את הגינה אבל אי אפשר להמשיך ככה".

מעיריית רעננה נמסר: "העירייה מבצעת פעולות ניקיון באופן יומיומי בכל הגינות ברחבי העיר ובכלל זה גם בגינה בשכונת לב הפארק, אשר מנוקה מידי בוקר. באזור זה, כולל בגינה המדוברת, נרשמו לאחרונה עשרות דוחות לבעלי כלבים שלא אספו את גללי כלביהם. העירייה תמשיך לדאוג לסדר וניקיון שוטף של הגינה וקוראת לתושבים לשמור על ניקיונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר