ההצפות ברעננה. צילום עוזי ניסים
ההצפות ברעננה. צילום עוזי ניסים

לומדים לקח: עיריית רעננה מתכוננת לחורף

סקירות כלליות, בדיקות מקיפות של עמודי חשמל ותאורה, רמזורים, תקינות גגות, תקינות מרזבים ועוד, כל אלה הם רק חלק מעבודות ההכנה שהעירייה מבצעת לקראת החורף

פורסם בתאריך: 27.9.17 10:01

זה מספר חודשים שצוותי העירייה השונים מבצעים בפריסה רחבה בכל העיר סקירות כלליות לבדיקת בטיחות המתקנים העירוניים לקראת בואו של החורף ועורכים בדיקות מקיפות של עמודי חשמל ותאורה, רמזורים, תקינות גגות מבני הציבור, תקינות מרזבים ועוד. כן מתבצעים פתיחת קולטנים וניקוי פתחי ניקוז ברחבי העיר, השוואת גבהים במקרים המועדים להצפות ובדיקת שטחים פתוחים למניעת סחף, זאת לצד טיפול בכל נושא שעולה מהבדיקות שנעשות בשטח בשגרה ולקראת החורף.
 
כבכל שנה, גם השנה, מקיימת העירייה מבצע נרחב ומקיף של גיזום העצים בכל רחבי העיר, בשיתוף ובתיאום עם חברת החשמל, מתוך מטרה למנוע קריסת עצים וענפים בזמן סערה.
 
כחלק מלקחי סערות מזג אוויר בעבר והפסקות החשמל הממושכות, גם השנה יעמדו לרשות תושבי העיר מבנים המחוברים לגנרטורים, אליהם יוכלו להגיע ולהיעזר בנקודות החשמל לכל צורך שיעלה. עדכונים לגבי מיקום המבנים יהיה ניתן לקבל במוקד העירוני, באתר האינטרנט ובפייסבוק  אשר יעודכן במקרה חירום. 
 
בנוסף, הרחיבה העירייה את מלאי ציוד העזר המשמש את צוותי העירייה בסיוע בטיפול בהצפות במקרה של גשם כבד ובכלל זאת משאבות וכלים מתאימים נוספים, ובסמוך לתחילת העונה, ייערכו כל אגפי העירייה לכוננות חורף מלאה לאורך כל שעות היממה, לרבות האגף לשירותים חברתיים, אשר אנשיו ערוכים למצבי חירום בהתייחסות מיוחדת למתן שירות וטיפול באוכלוסיות בעלות צרכים ייחודים המצויים בסיכון, ויחידת החילוץ העירונית הערוכה ומוכנה לכל תרחיש לסיוע בכל צורך שיעלה מהשטח.
 
במקרי חירום, ערוכה העירייה  להעביר מסרים לציבור 24 שעות ביממה בכל אמצעי התקשורת, כולל באתר האינטרנט של העירייה הפועל בכתובת – www.raanana.muni.il ובעמוד הפייסבוק העירוני.
 
 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר