חיילים. צילום דודו בכר
חיילים. צילום דודו בכר

בעקבות הפוסט: צה"ל יסייע לחיילת שזקוקה להובלה

אתמול סיפרנו לכם על א' חיילת בודדה המתגוררת במרכז קליטה בעיר שזקוקה לסיוע בהובלת חפציה מדירה ברעננה לדירה בחיפה. מספר שעות לאחר פרסום הכתבה אמרו בצה"ל: נסייע לחיילת בהובלה

פורסם בתאריך: 1.10.17 16:17

אתמול (א') פרסמנו כאן על החיילת א' שמתגוררת במרכז הקליטה ברעננה וזקוקה להובלה של חפציה מדירתה בעיר לדירה חדשה בחיפה. א' פרסמה פוסט בפייסבוק בו ביקשה עזרה זאת כי אין ביכולתה לשלם על הובלה. "פרסמתי פוסט בעמוד של חיילים בודדים כי המשפחה המאמצת שלי עודדה אותי לפרסם", סיפרה אתמול א', "אין לנו רכב להוביל את הדברים ולמרות שלא היה לי נעים פרסמתי כי אני צריכה את העזרה. אני חייבת להעביר את הדברים מהדירה שלי לדירה חדשה אליה אני עוברת וגיליתי שההובלה יקרה מדי בשבילי. יש לי עוד חודש להישאר בדירה הזו ואני אעשה את זה חודש הבא אחרי שאקבל משכורת כי זה יקר לי עכשיו. אני צריכה להעביר מיטה וכל מיני מזוודות ודברים".

מספר שעות לאחר פרסום הכתבה שלחו מדובר צה"ל תגובה בה נאמר כי הם יסייעו לחיילת. "חייל בודד אשר עובר דירה זכאי להובלה מטעם היחידה. במידה ואין אפשרות להקצות רכב למשימה, זכאי החייל למענק כספי בגובה ההובלה.החיילת עתידה לעבור דירה במהלך חודש אוקטובר. לאחר שהמקרה הובא לידי המפקדים, סוכם עימה כי היחידה תנסה לתאם בעבורה הובלה, ובמידה והדבר לא יתאפשר, יאושר לחיילת מענק בגובה ההובלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר