הסוכה של שרי קרובי
הסוכה של שרי קרובי

סוכה אחת ביום: הסוכה של משפחת קרובי

בכל שנה בונה משפחת קרובי סוכה אך לא ישנה בה כי מצוות האושפיזין ושמחת המשפחה הן מצוות יותר חשובות

פורסם בתאריך: 9.10.17 19:05

מי: משפחת קרובי

שרי והוד קרובי הם הורים לשלושה ילדים. מאי בת התשע, ספיר בת השבע וליעד בן השלוש. ולשני בנים, תום ופלד, מנישואיו הראשונים של הוד.

הסוכה של שרי קרובי

"בעלי, הוד, עוסק באסטרטגיה ופיתוח עסקי לכל מיני גופים וחברות גדולות", מספרת שרי, "לאחרונה הוא התמודד לראשות מפלגת העבודה. מתוך מטרה לעשות שינוי ולתקן עוולות שקורות במדינה, ובכלל לעשות מדינה יותר טובה ממה שהיא כרגע. הוא לא נבחר אבל הוא ממשיך באותה אג'נדה. אני מנהלת סניף בנק המזרחי לשעבר, ואחרי המיזוג שהיה אז פרשתי מהתחום והיום אני עובדת בהייטק – תחום אחר לגמרי. אני מנהלת נסיעות בחברת הייטק. אנחנו גרים עשר שנים ברעננה, עברנו לכאן מראשון לציון. היא תמיד הייתה בית שני בשבילי, ופה גם גידלנו את המשפחה המקסימה שלנו. יש לנו שלושה ילדים ועוד שני בנים גדולים, תום ופלד, שהם מהנישואים הקודמים של הוד, והם משפחה שלנו לכל דבר. זה מה שתמיד היה חשוב לנו שהילדים שלנו יגדלו עם הילדים מהנישואים הקודמים של הוד ושנהיה משפחה אחת גדולה. אני שמחה שהצלחנו לקרב ביניהם, והם לא יודעים משהו אחר".

הסוכה של שרי קרובי

אתם בונים סוכה בכל שנה?

"כל שנה אנחנו בונים סוכה מהממת וגדולה, אנחנו משפחה דתית והמצווה היא אושפיזין. כלומר ליהנות בחג ולקיים את המצווה הזאת ולהזמין".

מי מגיע להתארח?

"אנחנו מזמינים חברים ומשפחה, ואוכלים ושותים בסוכה. הוד בונה את הסוכה עם הילדים, והתפקיד של הבנות זה להכין את הקישוטים. אנחנו מאוד אוהבים את החג הזה גם בגלל כל האורחים, ואוהבים לארח, ושאנשים יצאו מכאן שמחים ומפוטמים מאוכל".

ישנים בסוכה?

"אנחנו לא ישנים בסוכה, למרות שזה נהוג וזו המצווה, ורק בגלל שיש לנו חתולים בחצר שאימצו אותנו ולא יהיה נעים לישון בסוכה כשהם עולים לך על הראש. אז ויתרנו על המנהג הזה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר