אהובה אלפרון. צילום: עזרא לוי
אהובה אלפרון. צילום: עזרא לוי

האקרים פרו פלסטינים פרצו לפייסבוק של אהובה אלפרון

ההאקרים מפרסמים בעמוד הפייסבוק הפרטי של אלפרון תמונות של חיילי צה"ל ומעבירים מסרים נגד מדינת ישראל

פורסם בתאריך: 9.10.17 13:15

האקרים פרו פלסטינים השתלטו במוצאי שבת האחרון על עמוד הפייסבוק של תושבת העיר, אהובה אלפרון ומאז הם מפרסמים בו מסרים אנטי ישראלים. אלפרון מספרת שיותר מהקושי האישי שלה על עמוד הפייסבוק שנלקח ממנה, קשה לה  לראות את ההשמצות נגד ישראל. כרגע עמוד הפייסבוק עדיין מוחזק על ידי ההאקרים וחברת פייסבוק ישראל מנסים להשיב לאלפרון את הדף.

דף הפייסבוק של אלפרון כולל אלפי עוקבים והיא נוהגת להעלות בו מידי יום סרטונים של מתכונים. "מה שקשה לי זה שבא אדם שמציג בעמוד הפייסבוק שלי תמונות מזעזעות על ישראל", אומרת אלפרון, "לראות את דגל ישראל נשרף בפייסבוק שלי זה נורא. מה שמטריד אותי זה הקלות הזו בה אפשר לפרוץ לכל בן אדם לדבר האישי הזה. אני הולכת להילחם בתופעה של הטרור הזה בסייבר, צריך לעצור את זה".

איך גילית שפרצו לך לעמוד?

"אחותי התקשרה אלי בצאת השבת כשכבר ישנתי והיא אמרה לי שהתקשרו אליה אנשים ואמרו שפרצו לי לפייסבוק. בבוקר קמתי והכנתי  סרטון של ארוחת בוקר שהכנתי ואני מנסה להיכנס ולא מצליחה. הבת שלי באה לעזור ואמרה שנחסם הפייסבוק וגם המייל, פשוט מחקו אותי. פנו אלי מפייסבוק ישראל ושאלתי איך זה יכול להיות שבן אדם כזה במשך יומיים מעלה תמונות זוועה על מדינת ישראל, על החיילים שלנו, מתכתב עם אנשים ומקלל והם לא עוצרים את זה. אני החלטתי שאני הולכת להילחם בתופעה, צריך לעצור את הביזיון הזה. הכי הכעיס אותי זה שהשאירו אותו במשך יומיים שלמים בזמן שהוא מעלה תמונות אנטי ישראליות ויהודיות ממש ברמה של הסתה. זה ברור שזה בן אדם מטורף אחד. אבל לי חסרים החברים שלי וחסר לי האינטראקציה. אני אוהבת את הרשת ואני בניתי את הדף שלי בהמון שנים של עבודה ויזע, זה רשת חברתית אמתית ואני מקווה שבזכות הרשת החברתית הזאת אנחנו גם נלחם בתופעה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר