משמאל לימין: נבו גבריאלי, מנהל מרכז הטניס שי פוני, ניב צוקרמן ומיקה דגן פרוכטמן. צילום עיריית רעננה
משמאל לימין: נבו גבריאלי, מנהל מרכז הטניס שי פוני, ניב צוקרמן ומיקה דגן פרוכטמן. צילום עיריית רעננה

בדרך להיות רפאל נדאל? תלמיד מטרו ווסט זכה במקום הראשון באליפות ישראל בטניס

נבו גבריאלי קטף את המקום הראשון בתחרות, ניב צוקרמן הגיע למקום החמישי בקטגוריית בנים ומיקה דגן פרוכטמן הגיעה למקום השני בבנות

פורסם בתאריך: 16.10.17 07:56

נבו גבריאלי, תלמיד תיכון מטרו ווסט, זכה במקום הראשון באליפות ישראל לנוער בטניס שהתקיימה השבוע. בתחרות השתתפו גם ניב צוקרמן שהגיע למקום החמישי בקטגוריית בנים, ומיקה דגן פרוכטמן שהגיעה למקום השני בקטגוריית ומקום ראשון בקטגוריית זוגות.

גבריאלי בן 17 לומד בכיתה י"ב משחק טניס מגיל שש ומתחרה בתחרויות באירופה ובעולם מגיל עשר. בנוסף הוא שחקן של נבחרת ישראל בנוער. "אני משחק טניס במועדון הטניס עירוני  של רעננה בניהולו של שי פומי שהוא כמו האבא השני שלי", אומר גבריאלי, "לא הייתי מגיע לשום הישג בלעדיו. המאמן זה אנדי זיגמן. כשהייתי בן חמש שיחקתי בכדור אצל דוד שלי, שהוא מאמן טניס עד היום, הוא ראה אותי משחק ואמר להורים שלי לרשום אותי לטניס כי הייתי טוב. משם הכל התגלגל, הם רשמו אותי לשיעור והתחלתי להתאמן. היום אני מתאמן שישה ימים בשבוע, סביב חמש שש שעות ביום".

איך זה הרגיש לזכות בתחרות שהתקיימה ברעננה, הבית שלך?

"זו היה שמחה כפולה ואפילו משולשת. כי אליפות ישראל לנוער בטניס קרויה על שמו של אבא של שי פומי שהוא מנהל מועדון הטניס שלנו, אז זה בכלל היה שמחה. היה קהל של הרבה חברים מרעננה שאני מכיר ורואה ביום יום ופתאום הם מעודדים אותי במשחק הגמר. זה נותן תחושה כיפית שיש מישהו שתמיד תומך בך ועוזר לך ושיש סביבך אנשים טובים. אני מאוד מעריך את זה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר