יונית גבע יו"ר העמותה לחתולי רעננה צילום: ליאת מאיר
יונית גבע יו"ר העמותה לחתולי רעננה צילום: ליאת מאיר

העמותה לחתולי רעננה מבקשת את עזרת הציבור

העמותה, שנמצאת בפני קריסה כלכלית, אינה יכולה לעזור לחתולים פצועים, לדאוג לאוכל עבור חתולי הרחוב ולחלץ חתולים שנתקעו על גגות

פורסם בתאריך: 28.5.17 09:28

העמותה לחתולי רעננה אשר פועלת בעיר מאז שנת 2004 נמצאת לפני קריסה כלכלית וזקוקה לתרומות שיעזרו לה להמשיך ולסייע לחתולים הזקוקים לטיפולים והאכלה. העמותה הוקמה על ידי קובץ תושבי העיר והיא פעילה בכל תחום הקשור לשליטה ובקרה על כמות חתולי הרחוב והסברה להתייחסות הנכונה אליהם בשיתוף פעולה מלא עם עיריית רעננה והמחלקה הוטרינרית. יונית גבע, יו”ר העמותה מספרת כי לאחרונה העמותה מקבלת יותר ויותר פניות לחילוץ חתולים פצועים, גורים שנתקעו במנועים, גורים יונקים ללא אם ולעמותה אין כסף בכדי לטפל בכולם. כמו כן, העמותה זקוקה לתרומות כדי לסגור חובות אצל הווטרינר, אצל הלוכדים ובחנויות מזון לבעלי חיים. בנוסף משפחות האומנה קורסות מכמות הגורים ומההוצאות הגדולות וישנם חתולים פצועים ברחבי העיר שהעמותה לא יכולה לעזור להם בגלל חוב במרפאה. “לצערי הרב חתולים דרוסים ופצועים שצריכים טיפולים רפואיים עולים הרבה מאוד כסף”, אומרת גבע, “אנחנו פועלים לעקר ולסרס את כל החתולים ברעננה, וביום יום לטפל בכל הפצועים, לדאוג לאימהות המניקות, לפינות האכלה מסודרות. אנחנו מעבירים שקים של אוכל למאכילים שיאכילו את חתולי הרחוב באוכל יבש. חילוצים של חתולים שעלו לגגות או נפלו לביובים. לאחרונה יש לנו הרבה יותר מקרים של חתולים שפגועים מדריסות, שזה בדרך כלל שברי אגן שאלו ניתוחים קשים ולאחר מכן שיקומים ארוכים. שיקום לחתולים כאלו זה באומנה וזה גם בתשלום. בנוסף אנחנו בתקופה של המלטות והרבה פעמים אנשים מחליטים לשים את הגורים בקופסת קרטון ואז האחריות להאכיל את הגורים בפורמולות נופלת עלינו”.
על מנת לתרום לעמותה ניתן לפנות ישירות למרפאת החיות של ד”ר ג’וליאן 09-7991149 או בהעברה בנקאית לבנק איגוד סניף 075 חשבון מס’ 2770484.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר