גינת השעשועים ברחוב הנשיא. צלם: אור זהבי
גינת השעשועים ברחוב הנשיא. צלם: אור זהבי

שעשועים מסוכנים: בגינת הנשיאים אין מעקה בטיחות

בשיפוץ שנערך לפני כשלושה חודשים בגינת השעשועים ברחוב הנשיא הורידו את מעקה הבטיחות. הורים מודאגים מספרים: "זו לא שאלה של "אם" אלא "מתי" ילד יפצלח שם את הגולגולת"

פורסם בתאריך: 1.11.17 08:48

גינות ילדים אמורות להיות מקום בו ילדים משחקים בהנאה ובלי פחד אולם ברעננה, מתגלה כי בשיפוץ גן השעועים שנעשה לפני כשלושה חודשים בגינת הנשיאים, לא חשבו על כך ובשיפוצים שנערכו במקום, הסירו את מעקה הבטיחות באזור המוגבה בכמעט חצי מטר מהקרקע.

בפוסט שפרסם תושב העיר בקבוצת הפייסבוק "פורום תושבים רעננה" נכתב:  "איך זה שחודשים המתקן הזה פעיל, ועדיין לא דאגו להתקין בו מעקות בטיחות? כל הרחבה הזאת מורמת מהקרקע בגובה של כ- 60 ס"מ, וילדים רצים ומשתוללים שם. זו לא שאלה של "אם" אלא "מתי" ילד יפצלח שם את הגולגולת".

א' שנוהג להגיע לגינה עם ילדיו הקטנים, מספר: "ראיתי כבר מקרים רבים של "כמעט ונפגע" וזה מדהים אותי שאף אחד בעירייה לא שם את דעתו לעניין. עד עכשיו לא ברור לי למה הורידו את המעקה? ילדים קטנים לא מבינים את הבדלי הגובה ואני כל הזמן עד למקרים של כמעט אסון. המזל הוא שההורים עומדים ומשגיחים.  אני פניתי למוקד בעבר וגם לחבר המועצה ניר קריסטל ששלח מייל בנושא לפני כשלושה חודשים ועדיין לא טיפלו בזה. מדובר בסכנה של ממש".

גם מ' מספרת כי היא מרגישה שהגינה מסכנת את בטיחות ילדיה: "זה מצב ממש מסוכן והעירייה לא עושה כלום בנידון. מדובר במדרגה מאוד גבוהה עבור ילדים וכשאני עם הילדה שם אני כל הזמן צריכה להשגיח עליה מקרוב".
גינת הנשיאים. צילום אור זהבי

 צילום אור זהבי

 

 

 

גינת הנשיאים. צילום אור זהבי

צילום אור זהבי

 

מעיריית רעננה נמסר: "מתקני המשחקים בגינת הנשיאים, כמו בכל הגינות ברחבי העיר, עומדים בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי. עם זאת, כמקדם בטיחות, ומעבר לנדרש על פי התקן, תפעל העירייה להקמת גדר במקומות בהם קיימים הפרשי גובה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר