אירית יהל, עיריית רעננה. צילומים איגוד הגזברים, עזרא לוי
אירית יהל, עיריית רעננה. צילומים איגוד הגזברים, עזרא לוי

גזברית העירייה, אירית יהל, הודיעה הבוקר על התפטרותה

לאחר שנתיים בתפקיד גזברית העירייה, פנתה בשבוע שעבר לראש העירייה וביקשה לסיים את תפקידה, ככל הנראה מסיבות אישיות

פורסם בתאריך: 5.11.17 11:17

למערכת צומת השרון נודע כי הבוקר (א') ביקשה גזברית העירייה, אירית יהל, לסיים את תפקידה. יהל, רואת חשבון במקצועה, החלה את עבודתה בעירייה בשנת 1989 ומאז הספיקה למלא שלל תפקידים, היא הייתה מנהלת חשבונות ראשית, מנהלת פרויקטים באגף ההנדסה, סמנכ"לית כספים ומשאבי אנוש בתאגיד המים, מנהלת אגף ההכנסות וסגנית הגזבר ובתפקידה האחרון שימשה כגזברית העירייה. גורמים בעירייה מספרים כי הבקשה של יהל נובעת ככל הנראה מסיבות אישיות והיא תסיים את עבודתה בחודש פברואר 2018, לאחר השלמת הדו"ח הכספי לשנת 2017 והכנת התקציב  לשנת 2018.

 

 

יהל מסרה הבוקר: "עיריית רעננה הינה חלק בלתי נפרד ממני. כמי שנולדה, גדלה והתחנכה ברעננה, אני מאד אוהבת את העיר והייתה זו לי זכות לשרת בעיריית רעננה את הארגון ואת תושבי העיר. הייתה זו עבורי החלטה לא קלה אבל בחרתי לצאת לדרך חדשה ולעסוק בתחומים אחרים. אני מודה לראש העירייה ולמנכ"לית העירייה על האמון והתמיכה שלהם בתפקידי כגזברית העירייה".

 

ראש העירייה זאב בילסקי, הודה בחום לאירית על שנותיה בעירייה ועל תרומתה החשובה לארגון במכלול התפקידים שמילאה ובעיקר זקף לזכותה את העבודה הקשה שהשקיעה לצד מנכ"לית העירייה, בשמירה על איזון תקציבי וניהול מוקפד של המאזן במהלך השנים בהם שימשה כגזברית העירייה. "אני מאחל לאירית הצלחה בדרכה החדשה ובטוחני שהידידות וההערכה המשותפת בינינו תימשך גם בעתיד".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר