חוג הכדורגל העירוני: הילדים הדתיים הופרדו מהילדים החילונים בניגוד לרצונם

הילדים הדתיים בחוג הכדורגל העירוני בבית ספר דקל הופרדו מהילדים החילונים. עיריית רעננה: "ההפרדה נבעה מהמספר גדול של הילדים שהגיעו לחוג"

פורסם בתאריך: 7.11.17 18:05

על הדתה אנחנו שומעים כמעט בכל יום, אבל הסיפור שעורר סערה השבוע ברעננה יכול בשקט לקבל את הכותרת החלנה. הורים לילדים דתיים שמתאמנים בחוג כדורגל של העירייה המתקיים בבית ספר דקל, טענו כי הנהלת החוג החליטה לבצע הפרדה בין הילדים הדתיים לחילונים. לדברי מספר הורים ביום הראשון של החוג בתחילת השנה הודיעו להם שלפי החלטת העירייה ולבקשת הורים חילונים, הילדים הדתיים יתאמנו בקבוצה נפרדת מהילדים החילונים, כלומר קבוצה לילדים דתיים וקבוצה לילדים חילונים. ההורים אמרו כי ההסבר הרשמי למהלך היה כי ישנם יותר מדי נרשמים. אתמול, יום שני, קיבלו ההורים הודעה נוספת בה נאמר להם כי מעתה הילדים הדתיים יתאמנו בבית ספר ברטוב שנמצא רחוק מהשכונה בה הם גרים. אחד ההורים פרסם פוסט כועס בפייסבוק. לאחר 24 שעות הודיעה העירייה כי הטענות נבדקו וההפרדה בין נהילדים הדתיים לחילונים תבוטל.

 

 

 

 

 

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה דוגלת במדיניות של קיום פעילויות משותפות לכל הקהלים בעיר.  אין ולא תהיה ברעננה הפרדה כזו בחוגי העירייה. רעננה, כעיר פלורליסטית, מכבדת את כלל האוכלוסיות והן זוכות ליחס שווה. הצורך בחלוקת החוג לשני שיעורים נפרדים נבע מהמספר גדול של הילדים שהגיעו לחוג, מספר שעלה על תקן הבטיחות המאושר לקבוצה אחת. החלוקה לשתי הקבוצות בוצעה בהתאם לשיוך הבית-ספרי ולא לפי שום חלוקה אחרת, כמקובל בכל העיר. עם זאת, לנוכח הירידה במספר הילדים שנרשמו לחוג בפועל, יאוחדו השיעורים לחוג אחד משותף לכלל הילדים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר