צוות האכיפה המשולב השוטרת רס"ל אניקט וילהלם והפקח דור ביטון, ראש העירייה ומפקד מרחב שרון
צוות האכיפה המשולב השוטרת רס"ל אניקט וילהלם והפקח דור ביטון, ראש העירייה ומפקד מרחב שרון

תעודות הוקרה לשוטרים שתפסו את החשוד בביצוע השוד בבנק לאומי

ראש עיריית רעננה ומפקד מרחב שרון, העניקו הבוקר תעודות הוקרה לשוטרת רס"ל אניקט וילהלם ולפקח דור ביטון, על כך שהצליחו לתפוס את החשוד בביצוע שוד בעיר ביום שישי האחרון

פורסם בתאריך: 9.11.17 12:34

ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, ומפקד מרחב שרון, תת ניצב שמעון לביא העניקו הבוקר (יום ד' 8.11.17) בלשכת ראש העירייה תעודות הוקרה לשוטרת רס"ל אניקו וילהלם ולפקח דור ביטון, שבמקצועיותם ובערנותם הגבוהה, עצרו ביום ו' האחרון צעיר, שעל פי החשד ביצע שוד בנק בעיר.

צוות האכיפה המשולב, זכה למלוא ההערכה מראש העירייה ומתנ"צ שמעון לביא מפקד מרחב שרון במשטרת ישראל, אשר העלו על נס את מסירותם בעת מילוי תפקידם, ואת תרומתם הרבה לשמירה על שלומם וביטחונם של תושבי העיר.

היום צפויה כנגד החשוד הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש כנגדו כתב אישום בגין האירוע.

ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי שיבח את חברי הצוות: "בתושייתכם ובאומץ הלב שהפגנתם, אתם מהווים מודל לכולנו. רעננה ותושביה מודים לכם על מסירותכם, ומי ייתן ונדע רק רוגע ובשורות טובות ולא נזדקק עוד ליישום בפועל של יכולותיכם וכישוריכם".

מפקד מרחב שרון, תת ניצב שמעון לביא: "זהו מעמד מיוחד בו אירוע תפיסת השודד מצטרף לרצף הצלחות מבצעיות של שוטרי התחנה במאבק בפשיעה. נושא תחושת הביטחון של התושב הוא בראש סדר העדיפות שלנו ואנו מקצים לכך קשב רב. אני מברך על השותפות האמיתית עם הרשות המקומית".

 

 

 

 

 

עוד נכחו במעמד מפקד תחנת כפר סבא סנ"צ יורם ברינה, רפ"ק מאיר נווה מפקד נקודת רעננה, פקד יאיר בן זקן מפקד השיטור העירוני, מנהל סניף בנק לאומי – פנדו דוד, וכן סגנית ומ"מ ראש העירייה, הגב' סימה פרי, מנכ"לית העירייה, הגב' מיכל הירש-נגרי, קב"ט העירייה משה פישמן ומנהל יחידת האכיפה העירונית, רועי וולפיש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר