אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
ססמוגרף אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

דיווחים על רעידת אדמה: שמונה פניות מתושבים מודאגים הגיעו למוקד העירוני ברעננה

רעידת האדמה שאירעה הערב בצפון מזרח עיראק הורגשה היטב גם בכפר סבא, רעננה והוד השרון

פורסם בתאריך: 12.11.17 21:10

המכון הגיאופיסי לישראל הוציא בדקות האחרונות הודעה כי בעקבות רעידת אדמה חזקה שפקדה את  צפון מזרח עיראק בעוצמה של 7.6 בסולם ריכטר התקבלו דיווחים בודדים על רעידת אדמה גם בארץ, באזור המרכז והשרון. תושבים ברעננה, כפר סבא, הוד השרון ותל אביב דיווחו על רעידת אדמה שאירעה בשעה האחרונה בערים. המוקד העירוני של רעננה קיבל הערב שמונה פניות מתושבים מודאגים שהתקשרו לדווח רעידת האדמה.

תושב כפר סבא מספר: "אנחנו מתגוררים בקדמת העיר בכפר סבא, בקומה העשירית בבניין בן 15 קומות. השכבנו את הילדות לישון, אני ואשתי ישבנו בסלון, ופתאום דברים התחילו להתנדנד ולזוז. כל הסלון התחיל לזוז. הסתכלנו אחד על השני, חשבנו שאנחנו מדמיינים.  כשהבנו שלא, מיהרנו לקחת את הילדות לממ"ד כי חששנו שזה יתגבר. בסלון זזו כסאות, ורהיטים אחרים, לא גדולים. תיארתי לעצמי שמדובר ברעידת אדמה קלה. בגלל שאנחנו בבניין גבוה אנחנו מרגישים את זה חזק יותר. אחר כך ראיתי בחדשות שהיתה בארץ רעידת אדמה והבנתי שצדקנו".

 

תושב הוד השרון אמר כי "במשך חצי שעה כל הבניין רעד, וזה הורגש בעוצמה חזקה מאוד בקומות הגבוהות". כמו כן, במוקד העירוני של רעננה התקבלו שמונה פניות של תושבים שהרגישו את רעידת האדמה והתקשרו לדווח.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר