הכיכר בכניסה לנווה זמר השבוע
הכיכר בכניסה לנווה זמר השבוע

הכיכר שמסכנת את תושבי נווה זמר

תושבי השכונה טוענים שבנייה של כיכר בכניסה לשכונה עורכת כבר שלושה חודשים והדבר מסכן את הנהגים

פורסם בתאריך: 14.11.17 09:28

תושבי שכונת נווה זמר מתלוננים כי כבר למעלה משלושה חודשים שהעירייה לא מסיימת לבנות את הכיכר בכניסה המרכזית לשכונה מרחוב הנשיאים מה שגורם לכביש שמסביב לכיכר להיות מלא במהמורות, קטעי אפר, וקטעים של כביש מקורצף. תושבים אומרים כי זה נכון שהם ידעו שהם נכנסים לגור בשכונה שנמצאת בתהליך בניה אך המינימום המצופה הוא שהתשתיות יבנו בצורה מהירה ויעילה מבלי לגרום למטרד כפי שגורמת הכיכר המדוברת.

"באמת הגיעו מים עד נפש", אומרת תושבת השכונה, "כבר כמה חודשים שהכיכר לא מושלמת מה שגם אומר שהכביש מסביב מלא אבק ומהמורות וזה ממש גורם לנו סבל. אנחנו נוסעים בכל בוקר עם הילדים, מסיעים לחוגים עושים סידורים וקניות וזה פשוט סבל. כמה זמן צריך לקחת כדי לסלול שם אספלט ולהשלים את הכיכר? נותנים לאנשים לסבול ואין פה שום אכפתיות, אנחנו גרים בתוך אתר בנייה, זה מילא לקחנו בחשבון אבל תשתיות? למה לוקח כל כך הרבה זמן לבנות תשתיות. יש פה סיכון חיי אדם. גם כשכבר עובדים על הכיכר עם טרקטורים, אין הכוונה לתנועה ויש בלאגן גדול סביב הכיכר".

 

תושב נוסף מצטרף לתסכול ואומר כי הוא חוש לנסוע עם האופנוע באזור הכיכר. "בגלל העבודות על הכיכר הכביש כל הזמן עובר תהפוכות. כבר סללו אותו ואז קרצפו אותו וזה המצב שלו עד היום. יש מהמורות ולעבור שם עם האופנוע זה מאוד לא בטוח. אני נוהג בזהירות אבל אני רק חושב על ילדים עם אופניים חשמליים ואופניים בכלל. התחושה היא שלא ממהרים לשום מקום ולאף אחד לא אכפת שאנחנו נחכה עוד חודש או חודשיים".

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה סיימה בימים אלו את הקמת הכיכר וסלילת הכבישים סביבה.  אף שהשכונה נמצאת עדיין בשלבי הקמה,  מקדמת העירייה את פיתוח כל התשתיות ומבני הציבור בשכונה לרווחת התושבים שכבר מתגוררים בנווה זמר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר