מיכל אהרונוף בן רעי
מיכל אהרונוף בן רעי

הטרגדיה הגדולה: מיכל אהרונוף בן רעי נפטרה יומיים לאחר שילדה בת

במהלך ההיריון התגלה בגופה של אהרונוף בן רעי, עובדת השירות הפסיכולוגי בעיריית רעננה, סרטן ריאות גרורתי. בעקבות זאת הוחלט ליילד אותה בניתוח קיסרי

פורסם בתאריך: 31.5.17 12:20

זו הייתה טרגדיה שאיש לא היה יכול להישאר אדיש אליה. מיכל אהרונוף בן רעי, ילידת רעננה, מתה השבוע יומיים לאחר לידת בתה השלישית, בגלל מחלת הסרטן שהתגלתה אצלה במהלך ההיריון. אהרונוף בן רעי, שהייתה בחודשי הריון מתקדמים עם בתה השלישית, פנתה לבית החולים מאיר בגלל קושי בנשימה. לאחר בדיקות אובחן אצלה סרטן ריאות גרורתי מתקדם. לנוכח המצב, החליטו הרופאים שעל מנת שניתן יהיה להתחיל לטפל במחלה, אהרונוף בן רעי צריכה ללדת בהקדם בניתוח קיסרי.
וכך היה. ביום שלישי שעבר ילדה אהרונוף בן רעי את בתה השלישית, רומי, שאושפזה במחלקת פגים. יומיים לאחר מכן, ביום חמישי, גופה קרס. היא נפטרה כשהיא בת 38 בלבד, כשהיא מותירה אחריה את בעלה יוני ושלושת ילדיהם, מאיה, עומרי ורומי שרק נולדה.
ביום שישי התקיימה ההלוויה של אהרונוף בן רעי באבן יהודה, שם ליוו אותה בדרכה האחרונה בני משפחתה וחבריה הרבים. אהרונוף בן רעי עבדה מעל לשלוש שנים בשירות הפסיכולוגי בעיריית רעננה כפסיכולוגית חינוכית. בנוסף היא ייסדה לפני כשמונה שנים את “מעגל הנשים” בנתניה, כדי להנציח את חברתה הטובה הילה בכר, שבעלה ירה בה ובשני ילדיהם למוות והתאבד.
אורית מופז, מנהלת השירות הפסיכולוגי בעיריית רעננה, סיפרה השבוע על אהרונוב בן רעי: “מיכל הייתה בעלת קסם אישי רב והיא יצרה קשרים מאוד מהר, היא התחבבה על כולם. מיכל הייתה מאירת עיניים וטובת לב ומראה. היא הייתה עם מוטיבציה מאוד גבוהה לעשות הכל. היה לה באמת חן רב והיא ידעה להיות אמפתית לכל אחד. יש פה הלם גדול. היא נגעה בהרבה מעגלים והייתה חלק מהרבה מעגלים פה בשירות הפסיכולוגי. אנחנו שירות גדול אבל רבים היו או בקבוצות הדרכה איתה או בהנחיה משותפת איתה. זה לא פשוט, השתדלנו מנקודת המבט של צוות הניהול לתת מקום לכאב של כולם, גם מחר נשב בישיבה מיוחדת ויחד נעבד את החוויה הרגשית הזאת. זה תופס אותנו בצורה מוזרה, אנחנו בדרך כלל יודעים לעשות את זה כשקורה דבר כזה בצוותים אחרים, אנחנו אלה שעוזרים לאנשים לעבד ולהתמודד עם השכול ועם האבל ועכשיו אנחנו מטפלים בעצמנו בהקשר הזה”.
ראש העירייה, זאב בילסקי, ספד לה בהלוויה ואמר לבני משפחתה: “עלינו מוטלת המשימה. אנחנו נסייע לכם להמשיך בדרכה של מיכל. באופטימיות, בחברות, בנתינה ובאהבה. אנחנו נזכיר לרומי כל יום איזו אישה מופלאה הביאה אותה לעולם, וכמה אושר הסבה לה בימים הבודדים בהן הכירו. אם שלא ויתרה עד שהייתה בטוחה שבתה הקטנה בטוחה ומוגנת. משפחת בן רעי ומשפחת אהרונוף היקרות, אני וכל מי שהכיר את מיכל בוכים יחד אתכם. ביחד אתכם אני מתפלל כי היא מסתכלת עלינו מלמעלה, וכדרכה מחייכת ויודעת שאנו נמשיך בדרכה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר