צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"אם כך מתחיל החורף נמצא עצמנו מהר מאוד כמו בחורף 2015"

החורף כבר כאן ואיתו הגיעו גם הפסקות החשמל. תושבים מתלוננים על הפסקה של למעלה משעה ולקפיצות קצרות שגורמות נזק למכשירי החשמל בביתם

פורסם בתאריך: 23.11.17 15:38

החורף רק התחיל וכבר תושבים מתלוננים על הפסקות וקפיצות בחשמל ברחבי העיר. התושבים מספרים כי אחת לכמה זמן יש קפיצות בחשמל שמאפסות את כל המכשירים החשמליים בבית. כמו כן, אתמול (ד') בשעות הצהריים דיווחו תושבים שמתגוררים ברחובות השומר, ההגנה, העצמאות, קזן ואליעזר יפה כי התקיימו מספר הפסקות חשמל שאחת מהן נמשכה למעלה משעה.

גלית דימנשטיין, שמתגוררת ברחוב השומר חוששת שאם כך מתחיל החורף עוד צפויות תקלות רבות בהמשך. "אנחנו קיבלנו אתמול משעות הבוקר ועד הערב קפיצות בחשמל ברחוב השומר והסביבה", היא אומרת, "אם כך מתחיל החורף נמצא עצמינו מהר מאוד כמו בחורף 2015. עם הפסקות החשמל שגרמו לעיר שלנו להראות כמו אחרונת מדינת עולם שלישית. כשהתקשרתי אתמול למוקד של עיריית רעננה לא ידעו לתת לי מענה לצפי סיום הפסקת החשמל וביקשו שאתקשר למוקד 103 שגם הם, למעט תקליט אוטומטי לא ענו".

"לנו ברחוב בר גיורא היו אתמול קפיצות בחשמל שחלקן נמשכו מספר דקות", מספרת תושבת נוספת, "אני ניסיתי לראות משהו בטלוויזיה ובאיזשהו שלב פשוט התייאשתי מזה שהיא נכבתה כל פעם. מוזר שבקיץ הדברים האלו לא קורים אבל כל חורף זה חוזר על עצמו ואף אחד לא טורח לטפל בבעיה. אני כבר לא מתקשרת אפילו לחברת החשמל כי אני יודעת שלא יעשו כלום".

 

תושב נוסף שמתגורר ברחוב קזן מספר כי ההפסקות האלו אמנם קצרות אבל הן פוגעות במוצרי חשמל רגישים. "אני עוסק במוזיקה ויש לי בבית ציוד מיוחד שאני עובד איתו" הוא מספר, "הפסקות החשמל האלה לא יותר מידי מפריעות לי במהלך היום אבל למוצרי החשמל שיש לי זה יכול לגרום לנזק רציני שיעלה לי הרבה מאוד כסף. אני התקשרתי אתמול לחברת החשמל והייתה רק הודעה מוקלטת אבל לא הצלחתי לדבר עם נציג".

מחברת חשמל טרם התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר