גן נבל החצר בשיפוצים
גן נבל החצר בשיפוצים

זה לא כל כך נעים לראות חצר סגורה: ילדי גן נבל לא יצאו לחצר מתחילת השנה

בעקבות שיפוצים שהחלו בתחילת השנה, 35 ילדי גן נבל בנווה זמר לא יוצאים לחצר במשך תשע שעות ביום, וההורים זועמים

פורסם בתאריך: 26.11.17 13:50

לאחר שבשנה שעברה הוגשו תלונות על ידי הורים לילדים הלומדים בגן נבל בשכונת נווה זמר, על כך שחצר הגן מסוכנת וילדים נחבלים בה במהלך השהייה בגן, החליטה עיריית רעננה לשפץ את החצר ולהפוך אותה לבטיחותית יותר. ההורים ששמחו על ההחלטה לא חשבו שייקח לעירייה כל כך הרבה זמן לסדר את החצר כאשר הייתה להם את כל חופשת הקיץ לעבוד בה. כעת, מספר חודשים לאחר תחילת השנה החצר עדין לא מוכנה וההורים חסרי האונים וטוענים כי הם אינם מקבלים תשובות.

"כבר מתחילת השנה אין לילדים חצר", מספרת אם לילד הלומד בגן, "לפעמים מעבירים אותם לחצר של אחד הגנים השכנים אבל זו גם בעיה כי ביחד הם 70 ילדים וזו חצר קטנה. צריך כל הזמן לתאם ומן הסתם הגננות לא מתלהבות שמכניסים להם עוד ילדים לחצר. פנינו כמה פעמים לעירייה והם כל הזמן מורחים אותנו בתשובות ואומרים לנו שעוד מעט זה יגמר אבל זה לא קורה. אני כבר לא יודעת מה לעשות ואני ממש חושבת לתבוע את העירייה כי הדבר היחידי שמעניין אותם זה כסף. חצר היא דבר בסיסי וזה לא הגיוני".

גן נבל החצר בשיפוצים

גן נבל

אם נוספת לילד מהגן טוענת כי היו לעירייה את ימי חופשת הקיץ כדי לעבוד. "הטענות העיקריות שלי הן שבמשך שנה שלמה הילדים היו בחצר לא בטיחותית וחשבנו שהם ישפצו בקיץ, זו הייתה הסיבה שלא עשו לנו בגן קייטנה. עכשיו מורחים ומורחים אותנו והילדים בלי חצר. מאכזבת אותי כל ההתנהלות של העירייה, הם מתנערים מאיתנו והילדים הם אלו שסובלים".

 

אם נוספת לילדה מהגן מוסיפה כי התחושה היא שהילדים וההורים לא מעניינים את העירייה. "יפה שהם משפצים אבל איך זה הגיוני שזה לוקח כל כך הרבה זמן,  מה כבר ביקשנו?", אומרת האם בייאוש, "אני דואגת לילדים שיוציאו אותם קצת החוצה. זה גן ארוך של יום שלם עד ארבע וחצי ובלי חצר זו ממש התעללות, אני כבר לא יודעת מה לעשות. בעירייה דוחים את הדברים על חשבוננו. מעניין עם הם היו שולחים את הילדים שלהם לגן  בלי חצר. הם כל הזמן אומרים שיחזרו אלינו אבל אף אחד לא עושה כלום הם רק מורחים אותנו".

גן נבל החצר בשיפוצים

מעיריית רעננה נמסר: "הגינה עוברת שיפוץ עומק האורך כ – 4 חודשים. נציגות ההורים וצוות הגן עודכנו בכל הפרטים. חשוב לציין כי בתקופת השיפוצים משמשת גינת המשחקים של הגן השכן את ילדי גן 'נבל' והם יוצאים אליו יום יום. העבודות נמצאות בשלבי עבודה סופיים וצפויות להסתיים בתקופה הקרובה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. טלי

    אני לא מאמינה שזה יסתיים תוך חודש, הם מורחים אותנו, עובדה שלא נתנו לנו לוח זמנים , התיקון של הגדר לא נראה באופק, וגם תאריך לבדיקת מכון התקנים הוא לא וודאי, הם מצפצפים עלינו…!!!!

  2. מירב

    העירייה אומרת שעדכנה אותנו שהשיפוץ יקח 4!! חודשים. שזה שקר מוחלט. מבחינת העירייה הילדים יוצאים לחצר הגן הסמוך והם לא מבינים למה אנחנו מתלוננים שאין חצר. פשוט חוצפה, אין לי מילים כבר לתאר את ההתנהלות המגוחכת הזו.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר