הדמייה של פרויקט התחדשות עירונית בויצמן
הדמייה של פרויקט התחדשות עירונית בויצמן

ויצמן: 154 יחידות דיור בארבעה בניינים חדשים

בפרויקט החדש תהרוס חברת הבנייה אשלי ארבעה ביניינים בני ארבע קומות ותבנה במקומם ארבעה בניינים בני עשר קומות

פורסם בתאריך: 12.2.18 08:23

פרויקט התחדשות עירונית ברחוב ויצמן 127-133 נמצא בימים אלו בשלבי ביצוע. כחלק מהפרויקט שמבצעת חברת הבנייה "אשלי", ארבעה בניינים בני ארבע קומות יהרסו ובמקומם יבנו ארבעה בניינים חדשים בני עשר קומות ו-154 יחידות דיור.

שליש מהדירות שייבנו בפרויקט הן דירות קטנות בנות שלושה חדרים שנמכרות במחיר התחלתי של 1,790,000 שקלים. בנוסף נבנות גם דירות בנות ארבעה חדרים שנמכרות  החל מ – 2,200,000 שקלים ודירות חמישה חדרים החל מ 2,490,000.

 

 לדברי אשר אלון, הבעלים של חברת אשלי, "מדובר במתחם השני שאנחנו הורסים ברעננה. בשנים הקרובות אנחנו נבנה ברעננה 400 יח"ד. אני שמח שנפל בחלקי הכבוד להכפיל את היצע הדירות בעיר הולדתי. כיום כאשר כל המכרזים של המדינה פונים לפלח שוק מסויים של מחיר למשתכן, וחלק ניכר מעתודות הקרקע בנווה זמר כבר נבנו הדרך היחידה לספק היצע דירות למשפרי דיור ולהמשיך להצעיר את רעננה היא בפרויקטי התחדשות עירונית".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עטרה

    בכל הכתבות מהסוג הנ"ל " בונים ברעננה עוד בניינים של 7 ,8,10 קומות " אני מחפשת גם מידע על התשתתיות בסביבה כמו תוספת גני הילדים, בתי ספר יסודיים ותיכונים, מרפאות , מרכזי קניות ולצערי אני לא מוצאת. כבר היום גם התנועה של מכוניות ברעננה היא צפופה מאד ואין מקומות חניה בעיקר במרכז העיר, אז מה יהיה בעתיד ?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למי בדיוק אתה בונה ביילסקי לעשירים מה עים אנשים שחיים 40שנה בלי בית משלהם ובלי עזרה בשכירות שנים ולא יכולים לקנות גידלנו ילדים ברעננה למדו עשו צבא הכול בכבוד ואנחנו ההורים עדיין פו בגיל שלנו בשכירות עוד 4 חודשים צריך לעזוב כי עושים תמא ולאן נילך להשכיר במחירים כאלה אני 66ובעלי68 אני מתביישת כבר להגיד איך מתנהלת עירשלא איכפת מאנשים שאין להם שום עזרה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר