הפרויקט הקודם של 'גיא ודורון לוי' בנווה זמר. צילום יח"צ
הפרויקט הקודם של 'גיא ודורון לוי' בנווה זמר. צילום יח"צ

5,300 שקלים לדירת 4 חדרים: יוצא לדרך פרויקט נוסף של שכירות ארוכת טווח ברעננה

חברת "גיא ודורון לוי" משיקה פרויקט שני בנווה זמר להשכרה ארוכת טווח. השכירות תישאר קבועה למשך 5 שנים, הדירות באחריות קבלן. צפי לאכלוס: בעוד כשלושה חודשים

פורסם בתאריך: 11.11.18 15:27

חברת "גיא ודורון לוי", משיקה בניין חדש בן שש קומות בנווה זמר, המיועד לשכירות ארוכת טווח במחירי שוק. בבניין 17 דירות בתמהיל של דירות 4 חדרים, 5 חדרים ו-6 חדרים, וכן דירות גן, פנטהאוז ודופלקס. מחירי השכירות יתחילו ב-5,300 שקל לדירת 4 חדרים, דירת 5 חדרים תושכר ב-5,700 שקל, דירת 6 חדרים ב-6,400 שקל לחודש ודירת גן 6 חדרים תושכר ב-7,000 שקל לחודש. הפנטהאוז והדופלקס יושכרו ב-8,500 ו-9,000 שקל בהתאמה. כל הדירות להשכרה בפרויקט כוללות חניה ומחסן. אכלוס הבניין צפוי להתרחש בחודשים פברואר-מרץ 2019.

פרויקט זה הוא השני במספר של חברת "גיא ודורון לוי" בשכונת נווה זמר, לאחר אכלוס של כ-40 דירות בפרויקט הראשון של דירות להשכרה ארוכת טווח, דאז הושכרו כל הדירות תוך זמן קצר. (בתמונה הפרויקט הקודם להשכרה של חברת גיא ודורון לוי בנווה זמר). על פי אתרי הנדל"ן השונים ולוחות הנדל"ן המקומיים, מחירי השכירות הממוצעים של דירות יד שניה ברעננה נעים כיום סביב 5,500 שקל לדירות 4 חדרים, וכ-6,400 שקל לדירת 5 חדרים, כאשר על דירות יד ראשונה משולמת פרמיה נוספת. לכן, המשמעות של 'מחירי שוק' בפרויקט החדש של חברת "גיא ודורון לוי", היא שמחירי השכירות המוצעים בפרויקט תואמים מחירי השכרה ממוצעים לדירות יד שנייה ברעננה ואף נמוכים מכך, וזאת על אף שמדובר בדירות חדשות לחלוטין הנמצאות במסגרת אחריות קבלן, ולמרות שהן דירות המוצעות להשכרה ארוכת טווח.

אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת גיא ודורון לוי, אמר על הפרויקט: "החברה שמחה להזמין משפחות המעוניינות לגור ברעננה לקבל דירה חדשה מקבלן בשכירות ארוכת טווח, המספקת ביטחון רב לשוכרים וזאת במחירי שוק של דירות יד שנייה. חברת גיא ודורון לוי שמחה לפעול בתחום ההשכרה ארוכת הטווח, ולספק פתרונות דיור מגוונים, איכותיים ומדויקים לאזרחי המדינה. מי שיעבור לגור בנווה זמר ייהנה מחיים בשכונה צעירה וחדשה ומדירה חדשה ומרווחת, עם גישה קרובה במיוחד למוסדות חינוך, פארקים ירוקים, מרכזי מסחר ועוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יקר מאוד מה יש לכם נפלתם על הראש מה זה המחירים המטורפים האלה איך זה ייתכן

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר