אלי כהן 12
אלי כהן 12

סיוט ברחוב אלי כהן 12: כבר ארבע שנים נמשכות עבודות התמ"א, ולא רואים את הסוף

דיירי הבניין מספרים שבמהלך העבודות עזבו שני קבלנים, והיו תקופות ארוכות בהן לא עבדו. אחד הדיירים: "מה שקורה פה כבר עבר כל גבול". היזם: חל עיכוב באישור המרפסות

פורסם בתאריך: 16.12.18 18:53

דיירי הבניין ברחוב אלי כהן 12 מתלוננים על עיכובים בתמ"א 38 בבניין, שמתנהל בעצלתיים ונמשך כבר למעלה מארבע שנים. לדברי הדיירים, בפרק הזמן בו הבניין עובר תמ"א, שני קבלנים הועסקו על ידי היזם, "גלובלינקס", ועזבו. נכון לעכשיו העבודה מנוהלת על ידי קבלני משנה.

"כמה זמן אמור להיות תמ"א? שנה, שנתיים? מה שקורה פה זה כבר כל גבול", אמר אחד מדיירי הבניין, "זה קורה כבר למעלה מארבע שנים. הקבלן הראשון עזב את הפרויקט אחרי השנתיים. אחר כך הביאו קבלן נוסף, שגם הוא עזב. המעלית כבר מוכנה אבל לא עובדת. זה סיוט עבור הדיירים. היו תקופות שלמות בהן לא עבדו, וכשכן עבדו זה קרה בעצלתיים. הבניין כמעט מוכן, אבל למה זה לוקח כל כך הרבה זמן?"

לפי הדיירים, בבניין היו ארבע קומות, ולאחר התמ"א נבנו שתי קומות נוספות כשבכל קומה ארבע דירות. בתמורה לכך, כל אחד מהדיירים קיבל חדר נוסף בדירה – ממ"ד, מרפסת ובבניין עצמו הותקנה מעלית.

דייר נוסף התלונן שנגרמו לו נזקים בדירה מהשיפוצים, ושמתעכבים בתיקונם. "עזוב שהם מתעכבים עם זה ארבע שנים לפחות וכבר עברנו שני קבלנים. לכל דירה בנו הרי מרפסת וממ"ד. זאת הייתה העסקה. עכשיו כדי לבנות לי מרפסת הסירו לי את המזגן מקיר אחד והעבירו אותו לקיר אחר. חיברו אותו לא טוב, והוא גרם לי לרטיבות בקיר ולא עבד. פירקו והרכיבו שוב ועוד פעם לא עבד. וכל פעם אני צריך לחכות להם. הם מתעכבים עם זה כבר המון זמן, וגם גורמים לנזקים".

בחברת "גלובלינקס" טוענים כי פרק הזמן הממושך שלוקח להשלים את התמ"א נגרם כתוצאה מעיכוב באישור בניית המרפסות. טרם נמסרה תגובה רשמית מהחברה. תגובת החברה תפורסם כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר