הפרויקט של גיא ודורון לוי בנווה זמר
הפרויקט של גיא ודורון לוי בנווה זמר

אחרי חודש: עשר דירות בפרויקט ההשכרה לטווח ארוך הושכרו, שבע נותרו

כחודש לאחר תחילת השיווק, כל דירות הארבעה והחמישה חדרים בפרויקט בנווה זמר הושכרו. שבע דירות נותרו להשכרה, חמש מהן בנות שישה חדרים, שתי הנותרות הן פנטהאוז ודופלקס

פורסם בתאריך: 14.1.19 19:03

האם שכירות ארוכת טווח היא מה שתושבי רעננה מחפשים? פרויקט ההשכרה לטווח ארוך של גיא ודורון לוי בנווה זמר, שממוקם ברחוב עפרה חזה 4, החל לשווק כ-17 דירות בשכירות ארוכת טווח לפני כחודש. עד עתה נחתמו עשרה חוזי שכירות, שבע דירות עדיין נותרו להשכרה.

מחירי השכירות שהוצעו בפרויקט, היו נמוכים מהממוצע בשוק, והפער הגיע לעתים ל-15 אחוז. על פי אתר הנדל"ן "מדלן", דירת 4 חדרים ממוצעת ברעננה מושכרת בכ-5,700 שקלים, אך בפרויקט היא הוצעה ב-5,300 ש"ח. דירת 5 חדרים ממוצעת ברעננה, מושכרת בכ-6,400 שקלים, אך בפרויקט דירת 5 חדרים הושכרה ב-5,700 שקלים.

כעת נותרו בפרויקט להשכרה דירות בנות 6 חדרים שמוצעות ב-6,400 שקלים, כשהמחיר הממוצע לדירת 6 חדרים על פי אתר "מדלן" הוא 7,550 שקלים, וכמו כן פנטהאוז ודופלקס שיושכרו ב-8,500 ו-9,000 שקלים בהתאמה. כל הדירות כוללות חניה ומחסן.

בחברת גיא ודורון לוי מספרים כי מרבית השוכרים בפרויקט הם משפחות מרעננה והסביבה, וכי יתרון נוסף בפרויקט הוא שהשוכרים יקבלו דירה חדשה לחלוטין אשר הם יהיו הראשונים להתגורר בה, אשר נמצאת במסגרת אחריות קבלן ובטיפולו.

"כל דירות ה-4 וה-5 חדרים נחטפו תוך זמן קצר מתחילת השיווק", אמר אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת גיא ודורון לוי, "לא כל יום מגיעה הזדמנות לחתום על חוזה ארוך טווח שמאפשר לדיירים שקט נפשי של שנים, ודאות בנוגע למקום המגורים ולמחיר השכירות. מי שיעבור לגור בנווה זמר ייהנה מחיים בשכונה צעירה וחדשה ומדירה חדשה ומרווחת, עם גישה קרובה במיוחד למוסדות חינוך, פארקים ירוקים, מרכזי מסחר ועוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר