צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הביקוש לדירות חדשות ברעננה הוכפל. איך זה ישפיע על המחירים?

זאת על פי דו"ח הלמ"ס, שמתייחס למספר הדירות שנמכרו בחודשים דצמבר-פברואר. הנתון הזה צפוי להשפיע בתקופה הקרובה על מחירי דירות חדשות ודירות יד שנייה ברעננה

פורסם בתאריך: 15.4.19 18:50

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה אמש דו"ח המפרט את כמות הדירות החדשות שנמכרו בחודשים דצמבר-פברואר ב-14 יישובים שונים. על פי נתוני הלמ"ס, חלה עלייה של 96.6% במספר הדירות החדשות שנמכרו ברעננה בחודשים אלו, 175 דירות חדשות שנמכרו בעיר, לעומת 89 דירות שנמכרו בשלושת החודשים שקדמו לתקופה.

מגמת העלייה הדרסטית ברעננה בביקוש לדירות חדשות גבוהה בהרבה מהמגמה הארצית, שעומדת על 16.3%. הערים היחידות בהן העלייה הייתה חדה יותר מרעננה הן הרצליה, שעומדת על עליה של 168% במספר הדירות החדשות שנמכרו, ונתיבות שעומדת על עלייה קיצונית של יותר מ-1200%.

"העלייה בביקוש תגרום ליציבות במחירי דירות היד השנייה", אומר אבי אגרנטי, תושב רעננה ומנהל משרד הנדל"ן "גולדנהאוס נדל"ן", "ואפילו בירידה של מחירי הדירות של יד השנייה, ותחל עלייה איטית במחירי הדירות החדשות. אני חוזה עלייה של 2.5-3% במחירי הדירות החדשות. נווה זמר תהיה השכונה הכי יקרה ברעננה. כרגע מחירי הדירות בנווה זמר תואמים למחירי דירות יד שנייה, בשכונות כמו 2005 ו-2003. זה עתיד להשתנות בחודשים הקרובים".

"ניתן לראות תהליך זהה שהתרחש בעיר השכנה לנו, כפר סבא", מוסיף אגרנטי, "בתחילת הבנייה בשכונת כפר סבא הירוקה ,מחיר ההיצע היה זול משמעותית ממרכז ומזרח העיר.דירות יד שנייה במרכז כפר סבא היו יקרות ב-8% מדירות בשכונה החדשה.ככל שהשכונה התקדמה בפיתוח, מחירי הדירות בכפר סבא עלו בכ-50%, לעומת שאר מחירי הדירות בשאר העיר שהתמתנו,וכרגע כפר סבא הירוקה מובילה בפער גדול ממחירי הדירות מכל השכונות האחרות בעיר".

אבי אגרנטי. קרדיט: אביבית אייזקסון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חזי

    מצאו את מי לשאול, לנווה זמר יקחו לפחות עוד 10 שנים עד שהמחירים יעלו שם , בינתיים זאת שכונת חפירות וצפיפות , עם אוכלוסיה בינונית 90 אחוז פה זה שוכרים.
    מצטערים שקנינו פה, מלא קבוצות רכישה תקועות שלא מאפשרות לשכונה להתקדם בפיתוח.
    אל תאכלו את סיפורי המתווכים שמנסים להתעלק פה על הנכסים , השכונה הזאת לא קרובה אפילו לשכונות הוותיקות וגם בספק אם תהיה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר