השטח עליו יקום פרויקט המחיר למשתכן ברחוב חייקה גרוסמן ברעננה
השטח עליו יקום פרויקט המחיר למשתכן ברחוב חייקה גרוסמן ברעננה

דירת ארבעה חדרים בכמיליון וחצי שקלים: אושרה בניית פרויקט מחיר למשתכן בנאות עוזי

ארבעה בניינים חדשים יקומו בשכונה המערבית. מתוך סך הדירות בפרויקט, כ-45 מיועדות לזוכי פרויקט מחיר למשתכן. רוב הדירות בפרויקט הן דירות ארבעה חדרים

פורסם בתאריך: 16.12.19 18:39

הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה לאחרונה הקמה של ארבעה בנייני דירות בשכונת נאות עוזי במערב העיר, עם סך של 56 דירות. הבניינים יקומו בפינת הרחובות יאיר שטרן וחייקה גורסמן.

מתוך 56 הדירות שייבנו, על ידי חברת הנדל"ן "יצחק עופר חברה לבנין ופיתוח בע"מ", 45 דירות יוענקו לזוכים בהגרלה השביעית של "מחר למשתכן", שהתקיימה בחודש ינואר האחרון. להגרלה נרשמו כ-4,384, מתוכם 433 תושבי רעננה.

שכונת נאות עוזי

על פי החברה, תמהיל הדירות שהוגרלו בפרויקט הוא חמש דירות גן של כ-100 מ"ר, עשרים דירות ארבעה חדרים גדולות של 95 מ"ר, ועשרים דירות ארבע חדרים קטנות בנות 82 מ"ר. לארבעת הבניינים ייבנה גם חניון תת קרקעי משותף. כל דירה תכלול גם חניה עילית או תת קרקעית ומחסן. בנוסף, דירות ארבעה חדרים יכללו גם מרפסת שמש.

את המחיר בדירות "מחיר למשתכן" בפרויקט החברה קבעה ב-14,309.10 ש"ח למ"ר. לשם השוואה, על פי אתר "מדלן", המחיר הממוצע למ"ר בשכונה עומד על 21,304 שקלים. על פי החברה, לאחר מדד תשומות הבנייה, דירה ממוצעת של 4 חדרים עלתה בפרויקט כמיליון וחצי שקלים לזוכי ההגרלה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר