נכס רחוב יעקב חזן 22- שנמכר על ידי חברת גולדנהאוס נדל"ן רעננה. צילום עמית גירון

הצצה נדירה: צפו בבית ברעננה שנמכר ב-20 מיליון שקלים למרות משבר הקורונה

הבית שיש בו בריכה, חדר קולנוע, חדר כושר, מטבח בשווי של של 700 אלף שקלים ועוד, נמכר על ידי אדריכל. הקונים גרו בסמוך ומכרו באחרונה את ביתם

פורסם בתאריך: 30.6.20 15:09

אחת מעסקאות הנדל"ן הבולטות באחרונה ברעננה נחתמה בשבוע שעבר. בית פרטי בשכונת שיכון אשר, נמכר תמורת 20 מיליון שקלים. המוכר הוא אדריכל, הרוכשים הם זוג הייטקיסטים שביקשו לשפר את איכות החיים שלהם, התגוררו בסמוך ומכרו במקביל את ביתם. על שתי העסקאות אחראי אבי אגרנטי מחברת גולדנהאוס נדל"ן רעננה, אשר לו משרד בוטיק שמתמחה בנכסי יוקרה.

הבית ברחוב יעקב חזן 22 ברעננה. צילומים עמית גירון

"מדובר בבית שדרשו עליו במשך מספר שנים 25.5 מיליון שקלים", מספר אגרנטי. "מדובר בבית שעלות הבנייה שלו עמדה על 16.5 מיליון שקלים ללא מגרש. הבית יושב על מגרש של 650 מ"ר ובנוי על 650 מ"ר. הבית הוא בן ארבע קומות ויש לו ארבעה חדרי שינה גדולים, עליית גג ענקית, מעלית ומרתף שמחולק לחדר כושר, חדר קולנוע וחדר אירוח. כל הבית מחופה בחיפוי דמוי אבן ויש בו גם בריכת שחיה מיוחדת שעשויה מאבן", ממשיך אגרנטי ומתאר. "הבית נמכר כולל הריהוט שהכל מיובא מאיטליה. יש בו מטבח בשווי של 700 אלף שקלים וסלון שמוערך במאות אלפי שקלים, צריך רק להיכנס עם המזוודות".


אגרנטי מציין, שהבית נמצא ברחוב ללא מוצא ועם חניות לאורחים. "המוכר עצמו הוא בעל המגרש, יש לו ברחוב מספר מגרשים והבן שלו הוא אדריכל שתכנן את הבית ואף התגורר בו. הבית נבנה במשך קרוב ל- 4.5 שנים מרגע קבלת ההיתר. מדובר בבית שנבנה ברמה גבוהה ויש בו הקפדה על כל פרט ופרט. הבית בתחילה, היה מתוכנן להוריו של האדריכל, שלבסוף החליטו שהם מעדיפים לא לעבור לגור בו. הם מתגוררים באותו הרחוב וישפצו את הבית שלהם. האדריכל התגורר בבית במשך ארבע שנים ומהרגע הראשון רצה למכור את הבית, לקח זמן עד שהוא התבשל עם המחיר ומרגע שהוא החליט, תוך שבוע הבית נמכר".
מי הרוכשים?
"זוג ישראלים, שביקשו לשפר את איכות החיים שלהם. הם מתגוררים בבית יפה שגם אותו מכרתי. הם מכירים את האדריכל ויודעים שהבתים שלו באיכות גבוהה, במיוחד שזה הבית שלו עצמו. הם החליטו לשדרג את עצמם בתקופת הקורונה. הם התנו את רכישת הבית, בתנאי שהם מוכרים את שלהם. ותוך שבוע הצלחתי למכור את הבית שלהם ולמכור את הבית הזה. בדרך כלל לוקח למכור בית כזה כחצי לשנה, במידה והמחיר ריאלי, ומרגע שהוא החליט למכור את הבית, תוך שבוע העסקה נסגרה ובאותו יום סגרנו את שתי העסקאות".
למה הוא הסכים לרדת במחיר?
"הוא הבין שאין ברעננה בתים בעלות של 25 מיליון שקלים. לפני כשנה נמכר ברעננה בית ב- 21 מיליון שקלים. הוא עמד על המחיר של 25 מיליון במשך שלוש שנים וחצי והשכנוע היחידי היה שהבית מתחיל להתיישן והוא לא רוצה לאבד את הערך שלו".

בתקופת הקורונה רואים עליה או ירידה במכירה של בתים פרטיים?

"עליה מטורפת. זה קטע שהוא לא מובן, יכול להיות שהסיבה היא שברעננה הביקוש תמיד גובר על ההיצע ובמיוחד בתקופת של קורונה בעלי הנכסים יושבים על הגדר, כי אין להם לאן לעבור. כל בית ברעננה שנמכר הבית הבא, נמכר יותר יקר. כי אין הרבה בתים למכירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רענני

    אז קוטג' אחד נמכר במחיר הזוי, לעומת זאת, יש עשרות קוטג'ים אחרים למכירה ללא קונה ברעננה במשך שנים רבות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר