מתחם גאולה ברעננה, צילום יחצ קידר מבנים
מתחם גאולה ברעננה, צילום יחצ קידר מבנים

חדשות טובות: אחרי 13 שנה פרויקט גאולה יוצא לדרך

חברת קידר מבנים נבחרה על ידי הדיירים להוביל את פרויקט ההריסה והבנייה הגדול ביותר ברעננה, במסגרתו ייהרסו 138 יחידות דיור וייבנו שישה בניינים בני 355 יחידות דיור

פורסם בתאריך: 14.10.21 15:33

זמן לגאולה: אחרי 13 שנים של ציפיות ואכזבות, נבחרה חברת קידר מבנים לבצע את פרויקט ההריסה והבניה הגדול ביותר ברעננה – מתחם גאולה שבשכונת קריית שרת. החברה תחליף את חברת רסקו, בהוצאה לפועל של הפרויקט. במסגרת הפרויקט ייהרסו 138 יחידות דיור קיימות בשלושה מבני רכבת וייבנו שישה בניינים בני 355 יחידות דיור חדשות.

כזכור, כפי שדיווחנו בצומת השרון בחודש מרץ האחרון, לאחר יותר מעשור של דיונים בערכאות משפטיות, החליט בפברואר האחרון בית המשפט העליון על החזרת התוכניות לשולחן התכנון תוך הפחתת שטחים לצורך יישום וקידום התוכנית. בעקבות כך, חברת רסקו שקידמה את הפרויקט עד אז, החליטה לוותר על המשך קידומו, תוך תיאום והסכמה עם בעלי הדירות במתחם. בהמשך לכך יצאו בעלי הדירות למכרז חדש, מלווים בעו"ד עודד ישראלי.

למכרז ניגשו 12 חברות, כולל חברות ציבוריות רבות, ולאחר כשלושה חודשים של בחינת המתמודדים החליטה הנציגות הנבחרת של הדיירים, פה אחד, לבחור בחברת קידר מבנים, המתמחה בהתחדשות עירונית בעיקר באזור השרון, והינה חברה מובילה בערים רעננה, כפר סבא והרצליה, לצד פעילות בניה וקידום פרויקטים גם במטרופולין תל אביב. הבחירה אושרה על ידי הדיירים בכנס שנערך השבוע.

טל קידר, מנכל קידר מבנים, צילום יחצ קידר מבנים

מנכ"ל החברה, טל קידר, ציין: "זוהי הבעת אמון חסרת תקדים בחברת קידר, אשר הינה חברה משפחתית פרטית בת כ-60 שנה. בתור ילידי רעננה שמכירים היטב את האזור, אין לגביי אירוע יותר מרגש מזה. זוהי אבן דרך בפעילות החברה, להיבחר כחברה יזמית מבצעת פרויקט ההתחדשות הגדול ביותר בעיר. חברת קידר בונה רק ברעננה עצמה מעל 250 יח"ד בהתחדשות עירונית במרכז העיר ובשכונה החדשה נווה זמר, וחתומה על עשרות פרויקטים נוספים של הריסה ובניה שייצאו לביצוע בתקופה הקרובה עם מאות יח"ד שצפויות להתחדש. אנו מכירים היטב את דרישות התכנון בעיר, ואת כל אגפי העיריה לרבות מחלקת ההנדסה שלה, ואנו בעלי ניסיון רב, ידע ומיומנות בקידום התחדשות עירונית ברעננה כמו גם בערים אחרות בסביבה. אנו רוצים להודות לבעלי הדירות במתחם שנתנו בנו אמון ובחרו בנו. אנו לא נאכזבם ונקדם את הפרויקט במהירות האפשרית, עד יציאתו אל הפועל".

עו"ד עודד ישראלי, בא כוחם של בעלי הדירות, אמר: "אנו שמחים לצאת לדרך חדשה עם חברת קידר מבנים, שנבחרה פה אחד על ידי כל בעלי הדירות במתחם. הפרויקט עבר תלאות ואכזבות במשך שנים רבות. כולי תקווה שמעכשיו הדברים יתחילו לנוע לכיוון חיובי ונזכה לראות במהרה את הריסת הבתים הישנים וכניסת הדיירים לבתיהם החדשים. אין התרגשות גדולה מזו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר