פרויקט ZEMER ESTATE הדמיה 3dvision

פרויקט חדש של שישה בנייני בוטיק יוצא לדרך בנווה זמר

בפרויקט יהיו 89 יחידות דיור, בתמהיל מגוון של דירות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. כ-90% מהחניות יהיו תת קרקעיות

פורסם בתאריך: 30.11.21 08:08

פרויקט חדש יוצא לדרך בשכונת נווה זמר ברעננה: קבוצת גולדן ארט קיבלה מהוועדה המקומית אישור עקרוני ובמקביל היתר חפירה ודיפון לפרויקט ZEMER ESTATE, אותו היא בונה בשיתוף עם חברת תאופיק זידאן. הפרויקט יתפרס על שטח של 8.4 דונם, ויכלול 6 בנייני בוטיק עם 89 יחידות דיור, בתמהיל מגוון הכולל דירות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הפרויקט יכלול פיתוח שטח ייחודי ביחס לשכונה עם גינה פרטית גדולה לרווחת דיירי הבניין, גינה שתשתרע על פני כ-3 דונם. בנוסף לכך כ-90% מהחניות יהיו תת קרקעיות (ברוב השכונה רק 40% מהחניות הן תת קרקעיות).
שמעון ג'יני, מנכ"ל חברת גולדן ארט: "אנו שמחים על קבלת האישור העקרוני לפרויקט ובשבועות הקרובים נעלה על הקרקע ונתחיל את העבודות בשטח. שכונת נווה זמר נחשבת למבוקשת ונהנית מנגישות מירבית עם קרבה לכביש 4, כביש 531, תחנת הרכבת ותחנת מטרו עתידית. הסמיכות של השכונה לאזורי התעסוקה של רעננה והרצליה מושכת לפרויקט הרבה הייטקיסטים ורוכשים בחתך סוציו אקונומי גבוה".
נזכיר כי השכונה הממוקמת בצפון העיר תכלול בסוף הקמתה כ-3,500 דירות, שיגדילו את מספר התושבים בעיר בכ-20%. אלפי הדירות בשכונה תוכננו בתמהיל משתנה ובהתאמה לקהלי יעד מגוונים, שייתנו מענה איכותי לכל סוגי התושבים. השכונה מעוטרת בריאות ירוקות ובגינות ציבוריות לצד ספורטק ובו מתקני כושר, שבילי אופניים, מגרשי כדורסל, קט-רגל ופטאנק. בשכונה מתחם הסקייט פארק הראשון בעיר וכן בית קפה. בקרוב תושלם הקמת המרכז המסחרי בכניסה לשכונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר