הדמיית פרויקט גב-ים ברעננה. קרדיט- viewpoint

בהשקעה של 300 מיליון שקלים: יוקם מתחם עסקים חדש בקרית אתגרים

המתחם החדש יוקם ברחוב זרחין על ידי חברת גב-ים, והשלמתו צפויה ברבעון השלישי של 2023. הוא יכלול קומות משרדים, קומת מסחר, מסעדות ובתי קפה

פורסם בתאריך: 6.12.21 07:59

חברת הנדל"ן המניב גב-ים השיקה אתמול (רביעי) את מתחם העסקים החדש הממוקם ברעננה בהשקעה של כ-300 מיליון שקלים. המתחם ממוקם באזור התעשייה קריית אתגרים ברחוב זרחין 1. ב-2018 חתמה גב-ים על עסקת קומבינציה עם שופרסל נדל"ן, במסגרתה תחזיק גב-ים ב-69.5% מהפרויקט ברעננה ושופרסל ביתרת הזכויות. הפרויקט החדש שיכלול שני בניינים בני 10 קומות מעל קומת מסחר כפולה, יוקם בשטח של כ-72,600 מ"ר, מתוכם כ-40,000 מ"ר מיועדים למשרדים, כ-5,000 מ"ר מיועדים לשתי קומות מסחר וכ-1,700 מ"ר לכל שטח קומה בקומות העסקים. לפרויקט חניון תת קרקעי בהיקף של 32,000 מ"ר. השלמתו של הפרויקט צפויה לרבעון השלישי של שנת 2023.
את שני הבניינים תחבר קומת מסחר בה מגוון מסעדות ובתי קפה, ובכל בניין יהיה לובי כניסה מפואר, וגינות פנאי. עובדי החברות שישבו במתחם החדש ייהנו מסטנדרט ניהולי גבוה, מתקנים לרווחת העובדים – חדר כושר, חדר דואר, חדר אופניים ומקלחות, שפע חנויות בפרויקט ובסביבתו ונגישות גבוהה.
על התכנון והעיצוב של מתחם גב-ים רעננה חתום האדריכל פרופ' משה צור.

אבי יעקובוביץ, מנכ״ל גב-ים, חיים ברוידא, ראש עיריית רעננה, ורונית עזריאל, מנהלת שיווק גב-ים רעננה. צילום סיון פרג׳

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים: "שוק המשרדים חווה ביקושים של תאגידי הטכנולוגיה הבינלאומיים להקמת מרכזי פיתוח חדשים וגיוסי עובדים. אנו מאמינים בשוק המשרדים בעיר רעננה, שוק שצפוי להתחזק ולצמוח בשנים הקרובות ולהיות מוקד משיכה. גב-ים נמצאת חזק בביקושים הנמשכים בעוצמה רבה״.
חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: "היעד שלי הוא לשלב בין היי-טק, לואו-טק וצעירים; סטודנטים או אנשים שהיו רוצים לעבוד באיזור. כניסת החברות המעסיקות צעירים שרוצים לגור קרוב למקום העבודה היא חשובה. אני רוצה להודות לגב-ים ולשופרסל נדל"ן על האמון הגדול בעיר רעננה. אין לי ספק שתצליחו, ובגדול״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר