הריסת הבניין ברחוב זבוטינסקי ברעננה, צילום שמי זייתון

נהרס בניין ברעננה: הבניין החדש יכלול דירות גדולות וקטנות. כמה הן יעלו?

חברת צרפתי צבי ובניו הרסה בניין ברחוב ז'בוטינסקי בו היו 16 דירות, ובמקומו ייבנה בניין בוטיק עם 48 דירות בגדלים שונים

פורסם בתאריך: 15.12.21 08:09

התחדשות עירונית ברעננה: חברת צרפתי צבי ובניו הרסה השבוע את הבניין הישן ברחוב ז'בוטינסקי 10 ובמקומו תקים את פרויקט "DUO" אשר יכלול 48 דירות, שחלק משמעותי מהן דירות קטנות בנות 2-3 חדרים. ראש העירייה, חיים ברוידא, שנכח בזמן ההריסה, ציין: "רעננה צריכה עוד פרויקטים מהסוג הזה".

רונן לאלזר, רכז נציגות הדיירים בפרויקט, ציין: "אנחנו בתהליך כבר עשר שנים. עבדנו בצורה מאוד מסודרת, ראינו שבעה יזמים שונים ותוכננו לבניין שבע תוכניות אדריכליות. בחרנו בצרפתי צבי ובניו כי ראינו את הבניינים שהם בנו ואת רמת הגימור, כשישבנו למשא ומתן הם זרמו איתנו ואנחנו איתם וכך התגבשה העסקה. זכינו בפרטנר והלכנו יד ביד לאורך כל הדרך. יש לנו 16 דיירים מאוד מגוונים – צעירים, מבוגרים, משפחות, והיה צריך לספק לכל אחד את הפתרון שמתאים לו. לדעתי קיבלנו את התמורות הגבוהות ביותר לפרויקט ברעננה, לא מכיר עוד פרויקט שניתנו בו דירות חמישה חדרים, שתי חניות ומחסן".

דיירי הבניין ברחוב ז'בוטינסקי ברעננה, עם נציגי החברה וראש העירייה חיים ברוידא צילום שמי זייתון

כאמור, כעת לאחר ההריסה, תחל חברת צרפתי צבי ובניו בבניית הפרויקט החדש, אשר כבר קיבל היתר בנייה. ההריסה התבצעה בנוכחות ברוידא, מהנדס העיר חיים מלמן, בכירי החברה והדיירים הנרגשים. הבניין שנהרס, כלל 16 דירות קטנות של 3 חדרים ובמקומו ייבנה בניין בוטיק בן 7 קומות שיכלול 48 דירות ויתאפיין בדירות קטנות של 2 ו-3 חדרים החסרות מאוד ברעננה. בנוסף, ייבנו דירות 5 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז עם מרפסת רחבת ידיים.

מאז יציאת הפרויקט לשיווק לאחרונה נמכרו בו שתי דירות. דירות שני חדרים יהיו בגודל של 62 מ"ר + מרפסת של 10 מ"ר ומחירן יתחיל ב-2.09 מיליון שקל, דירות 3 חדרים יהיו בנות 77 מ"ר + מרפסת של 12 מ"ר ובמחיר שמתחיל ב-2.325 מיליון שקל. דירת גן בת 5 חדרים תעלה 4.690 מיליון שקל. לכל הדירות חניה תת קרקעית ומחסן.

המתחם נמצא במיקום מרכזי, דקות הליכה ממרכז העיר, בתי קפה, חנויות, בנקים, תחבורה ציבורית וכל צורך אחר. הדיירים הוותיקים ישדרגו את דירותיהם ויקבלו דירות 5 חדרים במקום דירות ה-3 חדרים בהן הם מחזיקים כיום, וכן שתי חניות ומחסן.

 

 

ראש העירייה ברוידא אמר: "בעלי הדירות בבניין מאפיינים מאוד את רעננה וכוללים הרבה עולים, שאת חלקם קלטתי. עמדתי היא כי כיום אין מקום לפרויקטים של חיזוק, רעננה צריכה עוד פרויקטים מהסוג הזה, שבהם נהרסים בניינים ישנים ונבנים בניינים חדשים ומודרניים שכוללים חניה ואת התשתיות שהתושבים צריכים. אני מקווה לראות עוד ועוד כאלה בעיר".

רפי צרפתי, מנכ"ל משותף בחברת צרפתי צבי ובניו, אמר: "הבניין קיים כבר כ-60 שנה. אנחנו נכנסנו לתמונה לפני כשבע שנים ומאז מקדמים את הפרויקט, תחילה מול הדיירים ולאחר מכן מול העירייה. אנחנו מפנים 16 דיירים ובונים 48 יחידות דיור, כלומר על כל דירה שקיימת כיום יהיו שלוש בעתיד. התחדשות עירונית היא הדרך היחידה כיום להגדיל את היצע הדיור במרכזי הערים, היכן שאין קרקע זמינה לבנייה, וגם לספק לדיירים הקיימים דירה גדולה וחדשה עם מעלית, חניה וממ"ד. אנחנו גאים שהצלחנו לייצר מפרויקט לא מאוד גדול תמהיל דירות מעניין שכולל גם דירות קטנות שיכולות להתאים לזוגות צעירים או מבוגרים, ליחידים ועוד, דירות המתאימות למשפחות וכן דירות גן ופנטהאוז. הפרויקט יהיה איכותי ומוקפד, במיקום מצוין בעיר מצוינת, ואנו מאוד גאים ונרגשים להיות פה היום ולצאת לדרך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר